سرعت شارژ آیفون 14 سریعتر از آیفون 13 نیست

سرعت شارژ آیفون 14 سریعتر از آیفون 13 نیست

آیفون 13 پرو مکس از شارژ سریع تا 27 وات پشتیبانی می کند. شارژ از 0 تا 100 درصد با استفاده از شارژر 30 واتی اپل 2 ساعت و 9 دقیقه طول می کشد. بر اساس آخرین اطلاعات، قدرت و سرعت شارژ آیفون های سری 14 بهبود چندانی نداشته است. گوشی های هوشمند آیفون 14 گواهی رگولاتور چینی 3C را دریافت کرده اند که قدرت شارژ 29 وات (14.5 ولت / 2 آمپر) را تأیید می کند.

منبع اضافه می کند که آیفون 14 پرو مکس از یک شارژر 30 واتی اپل برای شارژ سریع استفاده می کند که به شما امکان می دهد گوشی هوشمند را در حدود 2 ساعت شارژ کنید. چند روز قبل از کنفرانس مطبوعاتی اپل، چندین منبع به طور همزمان گزارش دادند که شرکت کوپرتینویی یک شارژر 35 واتی را به طور خاص برای آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس عرضه خواهد کرد. این به دارندگان گوشی های هوشمند اجازه می دهد تا آنها را سریعتر شارژ کنند. البته این شایعات تاکنون تایید نشده است.

در پست قبلی اطلاعاتی در مورد ظرفیت دقیق باتری آیفون 14، آیفون 14 پلاس، آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس منتشر کردیم. در اخباری مرتبط مشکلات زنجیره تامین یک محیط غیرعادی برای فناوری مصرف کننده ایجاد کرده است. در برخی مناطق، اثرات راه خود را به کاربران عادی باز می کنند. اعلامیه های اخیر اپل نشان می دهد که آیفون بسته به محل زندگی شما مستثنی نیست.

مصرف کنندگان در ایالات متحده و سرزمین اصلی چین احتمالاً از اینکه اپل آیفون 14 را با همان قیمت آیفون 13 سال گذشته برای همه نسخه ها معرفی کرد، خوشحال شدند. متأسفانه، مدل جدید در بریتانیا، استرالیا، ژاپن و آلمان قیمت بسیار بیشتری دارد.

افزایش قیمت نسبت به آیفون 13 در بریتانیا و استرالیا تا حدودی کم است. آیفون 14 استاندارد با قیمت 849 پوند در بریتانیا عرضه خواهد شد که 70 پوند (80 دلار) نسبت به مدل قبلی خود بیشتر است. استرالیا تنها شاهد افزایش 50 دلار (33 دلار) خواهد بود که قیمت را به 1399 دلار استرالیا خواهد رساند. با این حال، قیمت آیفون 14 پرو مکس در بریتانیا به میزان قابل توجهی 150 پوند (172 دلار) نسبت به سال گذشته افزایش خواهد یافت. قیمت مدل استاندارد برای آلمان و ژاپن بدتر است و به ترتیب 100 یورو (100 دلار) و 21000 ین (146 دلار) افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید  لیستی از دستورات سیری در اپل

تحلیلگران به سه عامل اصلی برای افزایش قیمت ها اشاره می کنند: افزایش هزینه قطعات، تورم و تغییر نرخ ارز. ین و پوند انگلیس، به ویژه، اخیراً با مقادیر بی سابقه ای در برابر دلار آمریکا ارزش آنها کاهش یافته است. بازارهای ایالات متحده و چین احتمالاً از این افزایش ها فرار کردند زیرا اپل می خواهد تقاضا را در بزرگترین بازارهای سخت افزاری خود حفظ کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : سرعت شارژ آیفون 14 سریعتر از آیفون 13 نیست

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *