سرویس اشتراک توییتر آبی با هزینه 8 دلار در ماه شروع به کار کرد

سرویس اشتراک توییتر آبی با هزینه 8 دلار در ماه شروع به کار کرد

چند روز پس از خرید توییتر توسط ایلان ماسک، این شرکت اکنون اولین به روز رسانی بزرگ خود را منتشر کرده است که مربوط به سرویس اشتراک توییتر آبی است. اشتراک جدید آبی توییتر با هزینه ماهانه 8 دلار اکنون منتشر شده است.

آن دسته از کاربرانی که طرح اشتراک ماهانه را خریداری می کنند، می توانند تأیید فوری را با علامت آبی رنگ در کنار نمایه دریافت کنند. همچنین تبلیغات قابل مشاهده در پلتفرم را کاهش می دهد و امکان ارسال ویدیوهای طولانی تر را از جمله موارد دیگر ارائه می دهد.

قابل توجه است که تمام ویژگی‌های جدید که بخشی از طرح آبی توییتر جدید هستند به‌عنوان «به زودی» فهرست شده‌اند و به نظر می‌رسد که در حال حاضر فقط علامت تأیید تأیید ارائه می‌شود. همچنین، قیمت 8 دلار در ماه به عنوان “پیشنهاد با زمان محدود” برچسب گذاری شده است، که نشان می دهد قیمت اشتراک می تواند افزایش یابد.

پیش از این، توییتر زمینه اضافی را در مورد علامت‌های تأیید تأیید با پیامی ارائه کرد که بیان می‌کرد حساب‌ها تأیید شده‌اند زیرا «در دولت، اخبار، سرگرمی‌ها یا دسته‌بندی دیگر قابل توجه هستند». اکنون، با کلیک کردن روی چک آبی می‌گوید که «این حساب تأیید شده است زیرا در Twitter Blue مشترک است».

هنگامی که پلتفرم رسانه اجتماعی شروع به چسباندن برچسب “رسمی” به برخی از حساب های اصلی، از جمله اکانت های متعلق به افراد مشهور، نشریات بزرگ و سیاستمداران کرد، سیستم تایید در توییتر به هم ریخت. اما پس از چند ساعت، ماسک گفت که او به تازگی استقرار را کشته است.

ایلان ماسک پس از تصدی این شرکت، تأیید حساب پولی را به عنوان راهی برای پایدار کردن توییتر و افزایش اعتماد به این پلتفرم قرار داده است. با این حال، منتقدان می گویند که این حرکت احتمالاً نتیجه معکوس خواهد داشت زیرا تقریباً هر کسی می تواند برای تأیید هزینه پرداخت کند و سپس از نظر تئوری نام حساب خود را برای جعل هویت کاربر دیگر تغییر دهد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  جهرمی بار دیگر از رفع فیلتر توییتر خبر داد

نظرات در مورد : سرویس اشتراک توییتر آبی با هزینه 8 دلار در ماه شروع به کار کرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *