سامسونگ سال 2022 می خواهد 334 میلیون گوشی عرضه کند

سامسونگ سال 2022 می خواهد 334 میلیون گوشی عرضه کند

گزارشی از برنامه های سامسونگ برای سال 2022 در بخش گوشی های هوشمند فاش شده است. غول فناوری کره جنوبی هدف خود را عرضه 334 میلیون دستگاه تلفن هوشمند در سراسر جهان تعیین کرده که قابل توجه می باشد.

طبق برنامه، این شرکت در حال آماده شدن برای تولید 285 میلیون دستگاه تلفن هوشمند توسط کارخانه های خود بوده و در عین حال تولید 49 میلیون دستگاه را به تولیدکنندگان توسعه مشترک برون سپاری می کند.

این گزارش از طریق Thelec منتشر شد که فاش کرده سامسونگ قصد دارد 54 میلیون دستگاه از سری گلکسی اس پرچمدار و 13 میلیون دستگاه از سری گلکسی Z  تولید کند. شایان ذکر است که کمپانی کره ای تولید گوشی های هوشمند تاشو خود را تقریباً دو برابر کرده است، در مقایسه با سال 2021 این افزایش چشمگیر به نظر می رسد. در این گزارش همچنین توضیح داده شده که 4 میلیون از این تعداد گلکسی زد فولد و 9 میلیون دستگاه گلکسی زد فلیپ خواهند بود.

در سوی دیگر سامسونگ قصد دارد 176 میلیون دستگاه تلفن رده پایه را به نام گوشی‌های هوشمند ارزان قیمت خود عرضه کند. در حالی که در بخش میان رده، هدف سامسونگ عرضه 91 میلیون دستگاه است که از این تعداد 8 میلیون «تلفن های هوشمند رده بالا» خواهند بود، یعنی بالاترین رده در میان سری گلکسی A و M.

سامسونگ نخستین بار از سال 2017 است که باری دیگر تصمیم گرفته تولید را به بیش از 300 میلیون دستگاه برساند. با این حال، غول گوشی‌های هوشمند احتمالاً با مشکلاتی در این نقشه راه روبه‌رو خواهد شد، زیرا کارخانه تولید ویتنام آن به‌دلیل همه‌گیری ادامه‌دار و کمبود جهانی تراشه به‌طور موقت تولید را متوقف می‌کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  پاوربانک 10 هزارمیلی آمپرساعتی Galaxy 25W سامسونگ معرفی شد

نظرات در مورد : سامسونگ سال 2022 می خواهد 334 میلیون گوشی عرضه کند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *