انتشار اطلاعاتی از تبلت Galaxy Tab S6 Lite 2022 Edition سامسونگ

انتشار اطلاعاتی از تبلت Galaxy Tab S6 Lite 2022 Edition سامسونگ

نسخه جدید گلکسی تب اس 6 لایت در چند روز گذشته صدر خبرها بود. این تبلت اکنون اطلاعات بیشتری از آن فاش شده که نشان می دهد با یک گزینه قدرتمند میان رده رو به رو هستیم. آخرین افشا نه تنها نام رسمی محصول بلکه مشخصات آن را نیز فاش کرده است.

تبلت آینده سامسونگ رسما Galaxy Tab S6 Lite 2022 Edition نام خواهد داشت. این دستگاه دقیقاً همان طراحی اصلی Galaxy Tab S6 Lite از سال 2020 را به ارث می برد. در واقع، مدل جدید بیشتر ویژگی های خود را با نسخه قدیمی به اشتراک می گذارد.

تنها تفاوت عمده بین این دو چیپست و نرم افزار آنهاست. اول از همه، نسخه 2022 به جای اگزینوس 9611، از تراشه کوالکام Snapdragon 720G استفاده خواهد کرد. ثانیاً، تبلت جدید جدیدترین رابط کاربری One UI 4.x مبتنی بر اندروید 12 را به همراه خواهد داشت. اگرچه نسخه موجود از همان نرم افزار استفاده می کند، اما در واقع با One UI 2.x مبتنی بر اندروید 10 عرضه شد.

در مورد سایر مشخصات، Galaxy Tab S6 Lite 2022 Edition دارای صفحه نمایش 10.4 اینچی (TFT LCD) با وضوح 1200 پیکسل و پشتیبانی از قلم است. این دیوایس با دوربین عقب 8 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، بلندگوهای دوگانه استریو، باتری 7040 میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ 15 واتی وارد بازار خواهد شد.

این تبلت در دو نوع وای فای و LTE با همان پیکربندی رم 4 گیگابایتی و فضای ذخیره سازی 64 گیگابایتی به فروش می رسد. مدل ها به ترتیب با قیمت 379 یورو و 439 یورو به فروش می‌رسند.

سامسونگ هنوز به طور رسمی Galaxy Tab S6 Lite 2022 را معرفی نکرده است. در اخباری مرتبط سامسونگ گلکسی زد فلیپ 3 و زد فولد 3 موفقیت بزرگی برای سامسونگ و همچنین برای بازار محصولات تاشو در سال 2021 بودند. این سری نه تنها توجه عموم زیادی را در خارج از دایره علاقه مندان به فناوری جلب کرد، بلکه خط تولید تاشو نیز مورد توجه مردم قرار گرفت. رکوردهای پیش‌سفارش و رکوردهای فروش تمام دوران‌ها را در سطح جهانی برای وسایل تاشو شکست.

علیرغم ستایش و عشق زیادی که به Z Flip 3 و Z Fold 3 داده شد، بسیاری از کاربران یک شکایت آشکار از دستگاه ها داشتند و آن استقامت تلفن ها بود. این نظر مخصوصاً در مورد Z Flip 3 صادق است زیرا دستگاه فقط به باتری 3300 میلی آمپر ساعتی و شارژ 15 واتی مجهز بود که به طور قابل توجهی کندتر از شارژ سریع 25 واتی رایج حتی در میان رده های سامسونگ مانند Galaxy A52 بود.

بیشتر بخوانید  گلکسی اس 23 و اس 23 پلاس معرفی شدند

اما به نظر می رسد که سامسونگ بالاخره بازخورد مشتریان را مورد توجه قرار داده است، زیرا گواهینامه الکترونیکی اخیر در چین تأیید می کند که Galaxy Z Flip 4، جانشین Galaxy Z Flip 3، در نهایت از شارژ سریعتر 25 واتی پشتیبانی می کند!

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار اطلاعاتی از تبلت Galaxy Tab S6 Lite 2022 Edition سامسونگ

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *