سامسونگ به دنبال معرفی گوشی تاشو سه لایه است

سامسونگ به دنبال معرفی گوشی تاشو سه لایه است

در حالی که سامسونگ اولین شرکتی نبود که گوشی هوشمند تاشو معرفی کرد، اما مطمئناً باید آن را برندی بدانیم که توانسته موجب هیجان انگیزتر شدن این صنعت شود.

در سال 2019، غول فناوری کره ای گلکسی فولد را معرفی و عرضه کرد و به یکی از اولین بازیگران اصلی تبدیل شد که به این روند سمت و سو داد. اگرچه هنوز بسیاری از شرکت‌های دیگر وارد این دسته اسمارت‌فون‌های نامتعارف نشدند، اما طبق گزارش‌ها، سامسونگ درصدد بوده گوشی تاشو سه لایه تا اواخر 2023 رونمایی کند که طراحی متفاوتی دارد.

طبق توییت اخیر Yogesh Brar افشاگر شناخته شده، سامسونگ ممکن است در سال 2023 یک گوشی هوشمند سه لایه را در کنار مدل های گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5 معرفی و عرضه کند. با این حال، از آنجایی که شایعاتی در مورد یک گوشی سه لایه از سامسونگ در گذشته وجود داشته که نادرست بوده، ارزش آن را دارد که این اطلاعات را شایعه دانست.

از سال 2020، صحبت هایی در مورد توسعه یک گوشی هوشمند سه لایه توسط سامسونگ مطرح شد. این شرکت در ابتدا این فناوری را به نمایش گذاشت و در همان زمان حق ثبت اختراع را برای آن ثبت کرد. علاوه بر این، بازوی نمایشگر این برند مفهومی از یک گوشی هوشمند تاشو سه لایه را به همراه سایر طراحی های تلفن غیر متعارف در طول MWC امسال به نمایش گذاشت.

این پتنت نشان داد که دستگاه نه یک، بلکه دو لولا خواهد داشت. هنگامی که یک لولا امکان تا شدن به سمت داخل را فراهم می کند و لولای دیگر تا شدن را به سمت بیرون فعال می کند، گوشی در صورت تا شدن جزئی شکل Z به خود می گیرد. نکته جالب در مورد این طراحی آن است که لولای تاشو به سمت بیرون اجازه می دهد تا بخشی از صفحه نمایش به عنوان نمایشگر گوشی هوشمند استفاده شود و نیازی به صفحه نمایش جداگانه برای پنل گوشی را از بین ببرد.

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا مشخص شود برنامه سامسونگ چیست. این تلفن هوشمند چندلایه می تواند تجربه کاربری لذت بخشی را رقم می‌زند. جهت کسب اطلاعات کافی باید به انتظار ادامه داد.

بیشتر بخوانید  میزان پیش فروش گلکسی نوت 20 در کره جنوبی آشکار شد

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : سامسونگ به دنبال معرفی گوشی تاشو سه لایه است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *