باگ نرم افزاری جدید سامسونگ غوغا کرده این دفعه!

سامسونگ

باگ نرم افزاری جدید سامسونگ | این روزا باگ های امنیتی خیلی مهم هست و کمپانی ها باید در این مورد مواظب باشن، چون یه اشتباه کوچیک همه ی اطلاعات شخصی افراد رو به بقیه دسترسی میده و باعث میشه کاربرا نا راضی باشن از اون کمپانی و معروفیت چندین و چند سالشون از بین میره! احتمالا این دفعه نوبت به سامسونگ رسیده که با یه اشتباه کوچیکش باعض شده کاربرای ایالات متحده از اون شاکی بشن و توی فروم این کمپانی اعتراض کنن!

کاربرای آمریکایی گوشی های سامسونگ اعلام کردن که اپلیکیشن ارسال پیامک سامسونگ به صورت خیلی نامحصوص تصاویر گالری اونا رو به شکل تصادفی به مخاطبای دیگه اونا میفرسته و اصلا برای خود صاحب این گوشیای سامسنوگ اعلام نمیکنه و ردی هم جا نمیذاره!!!!!!!! این موضوع رو کاربرا از اینجا فهمیدن که رفتن شرکت تامین کننده ی ارتباط (همون اپراتور) دیدن که لاگ دستگاهشون اینمورد رو نشون داده … !

سامسونگ توی مصاحبه ی خودش با یکی از سایت های خبری گفته که از این مشکل اطلاع داره و متخصصای بخش نرم افزار این کمپانی دارن برای رفع اون تلاش میکنن. تا الان کاربرای زیادی از این مشکل خبر دادن و بر اساس گفته های سایت The Verge کمپانی سامسونگ اعلام کرده، کاربرایی که با این مشکل رو به رو شدن بجای اینکه اعتراض خودشون رو توی فروم ثبت کنن، مستقیما به خود کمپانی سامسونگ زنگ بزنن و اطلاع رسانی کنن.

یکی از کاربرای اس 9 پلاس سامسونگ توی انجمن ردیت گفته:

دیشب حوالی ساعت 2:30 ، گوشی من کل تصاویر گالریمو فرستاده به یکی از دوستام ولی هیچ اثری از اون توی اپلیکیشن ارسال اس ام اس نیست؛ من از طریق لاگ اپراتور T-Mobile این موضوع رو درآوردم؛ چرا باید اینجوری باشه و این اتفاق بیوفته؟!

این مسئله از اونجایی اومده که این اپلیکیشن بروزرسانی داده و خیلی از کاربرا این بروزرسانی رو روی گوشی های خودشون نصب کردن، حالا الان باید منتظر باشیم و ببینیم که سامسونگ میخواد چیکار کنه با این مشکل پیش اومده ….

 

زوم تک رو همراهی کنید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  انتشار اطلاعاتی از گوشی Galaxy S24 Ultra سامسونگ

نظرات در مورد : باگ نرم افزاری جدید سامسونگ غوغا کرده این دفعه!

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *