گوشی Galaxy F13 با باتری 6000 میلی آمپرساعتی معرفی شد

سامسونگ به تازگی گلکسی F13 جدید را در هند معرفی کرد. این دستگاه جدیدترین محصولی است که به بخش گوشی های اقتصادی سامسونگ اضافه شده و ویژگی های بسیار جالبی دارد. به عنوان مثال، این گوشی هوشمند دارای یک باتری بزرگ 6000 میلی آمپر ساعتی است.

این تلفن هوشمند به عنوان یک گوشی 4G با ویژگی هایی مانند چیپست اگزینوس، سنسورهای دوربین سه گانه عقب، عملکرد بهبود یافته و موارد دیگر وارد بازار می شود. در اینجا جزئیاتی در مورد تلفن وجود دارد که باید بدانید.

سامسونگ گلکسی F13 که به تازگی معرفی شده، مجهز به چیپست سامسونگ Exynos 850 با حداکثر 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی است که می تواند با کمک اسلات کارت microSD تا 1 ترابایت افزایش یابد. این گوشی با فناوری RAM plus عرضه می‌شود که اساساً از فضای ذخیره‌سازی بیکار برای ارائه ظرفیت رم بیشتر استفاده می‌کند.

در بخش جلو، گلکسی F13 یک پنل نمایشگر 6.6 اینچی با وضوح FHD+ را به نمایش می گذارد. وضوح تصویر 2408 در 1080 پیکسل بوده و طراحی ناچ هم قابل مشاهده است که حفره دوربین سلفی را در خود جای می‌دهد.

گوشی Galaxy F13 با باتری 6000 میلی آمپرساعتی معرفی شد

این اسمارتفون از یک باتری بزرگ 6000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 15 واتی نیرو می گیرد. علاوه بر این، گوشی هوشمند به رابط کاربری One UI 4.1 مبتنی بر اندروید 12 مجهز بوده و دارای یک اسکنر اثر انگشت جانبی هم است. گلکسی F13 دارای یک ویژگی مفید سوئیچینگ خودکار داده برای ارائه اتصال بی‌وقفه به اینترنت است. این ویژگی به شما امکان می دهد تماس بگیرید و دریافت کنید یا از داده های سیم کارت ثانویه خود استفاده کنید، حتی زمانی که سیم کارت اصلی شما شبکه ندارد.

سامسونگ گلکسی F13 با قیمت 16999 روپیه برای 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی در هند عرضه شده است. یک نسخه رم 4 گیگابایتی و 128 گیگابایتی نیز وجود دارد که با قیمت 16999 روپیه عرضه می شود. این دستگاه برای فروش در هند از طریق Flipkart در دسترس خواهد بود. می توانید گوشی را در رنگ های صورتی، سبز و آبی روشن خریداری کنید. تاریخ فروش این گوشی هوشمند به زودی اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید  سامسونگ در نمایشگاه MWC 2021 حضور ندارد

در اخباری مرتبط سامسونگ ممکن است تقریباً دو برابر نسل سوم گوشی‌های هوشمند تاشو نسل چهارم عرضه کند. طبق گزارش ها، این شرکت هدف خود را 15 میلیون محموله تلفن تاشو برای گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 قرار داده است.

دو پرچمدار تاشوی آینده باید در ماه آگوست رونمایی و در اواخر همان ماه عرضه شوند. سامسونگ تاریخ را به طور رسمی تعیین نکرده است، اما شایعات ادعا می کنند که رویداد معرفی در 10 آگوست برگزار می شود و گوشی ها در بازارهای منتخب از 26 آگوست وارد فروشگاه می شوند. سامسونگ می خواهد 15 میلیون دستگاه گلکسی زد فلیپ 4 و زد فولد 4 را در مجموع عرضه کند. این شرکت نه تنها در صدد دوبرابر کردن محموله‌های نسل قبلی دستگاه‌های تاشو است، بلکه سامسونگ همچنین انتظار دارد نسبت محموله‌های Z Fold و Z Flip بیشتر شود، با افزایش فروش Z Fold 4 و Z Flip 4.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی Galaxy F13 با باتری 6000 میلی آمپرساعتی معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *