گوشی Coolpad Cool 30 بزودی از راه می رسد

گوشی Coolpad Cool 30 بزودی از راه می رسد

Coolpad، یک سازنده مشهور چینی گوشی های هوشمند، ظاهراً در حال کار بر روی گوشی هوشمند آینده Coolpad Cool 30 است. Cool 30 یک دستگاه بودجه محور خواهد بود که مجموعه ای مناسب از مشخصات را ارائه می دهد. اکنون قبل از عرضه رسمی در مرجع TENAA فهرست شده است. این لیست همچنین به ما نگاهی اجمالی به مشخصات کلیدی گوشی هوشمند می دهد.

Coolpad Cool 30 با شماره مدل CP16t در TENAA فهرست شده است. این وب سایت همچنین ظاهر و طراحی کامل گوشی هوشمند را نشان می دهد. این دستگاه را می توان در رنگ مشکی با ظاهری شبیه به Coolpad Cool 30 Pro مشاهده کرد. با این حال، برخی از تغییرات در تراز دوربین در داخل برآمدگی دوربین وجود دارد. لنزهای دوربین دوگانه به همراه یک چراغ LED در داخل برآمدگی دوربین به صورت عمودی قرار گرفته اند.

علاوه بر این، لیست نشان می دهد که این گجت دارای یک باتری 4400 میلی آمپر ساعتی خواهد بود. این یک پنل LCD در جلو با یک بریدگی کلاسیک قطره ای برای دوربین سلفی دارد. بنابراین این تمام چیزی بود که ما باید در مورد لیست TENAA دستگاه پنهان می کردیم. مشخصات کلیدی نشان می دهد که قرار است به عنوان یک گوشی هوشمند بسیار ابتدایی وارد بازار شود.

لازم به ذکر است که نوع پرو این گوشی هوشمند نیز مدت ها پیش در TENAA مشاهده شد. صفحه نمایش 6.7 اینچی TFT LCD در مدل Pro دارای وضوح 2388 در 1080 پیکسل است. این گوشی دارای یک چیپست ناشناس با یک CPU هشت هسته ای با فرکانس 2.4 گیگاهرتز خواهد بود. این پردازنده دارای 6 یا 8 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. این گوشی هوشمند همچنین دارای تنظیمات دوربین سه گانه در پشت خواهد بود. یک سنسور 64 مگاپیکسلی، یک سنسور 8 مگاپیکسلی و یک سنسور 2 مگاپیکسلی بخشی از این چیدمان خواهند بود. دوربین جلوی آن 16 مگاپیکسل برای سلفی و تماس های ویدیویی خواهد بود.

منبع

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی Coolpad Cool 30 بزودی از راه می رسد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *