ساعت جدید Tag Heuer بزودی از راه می رسد

ساعت جدید Tag Heuer بزودی از راه می رسد

Tag Heuer با همکاری پورشه، ساعت هوشمند جدیدی را معرفی کرد. Tag Heuer Connected Caliber E4 Porsche Edition دارای یک قاب 45 میلی متری ساخته شده از تیتانیوم درجه 2 فوق سبک است و از حاشیه آبی برگفته از پورشه تایکان بهره می برد.

در اطراف صفحه نمایش 1.39 اینچی AMOLED، قاب براق شده سرامیکی مشکی با مقیاس اختصاصی از 0 تا 400 قرار دارد که به سرعت خودرو اشاره دارد. یک صفحه ساعت ویژه با مواردی وجود دارد که اطلاعاتی در مورد پورشه مانند شارژ باتری، دمای باتری، مسافت پیموده شده باقیمانده و کل مسافت طی شده به کاربر می دهد. هنگامی که از طریق برنامه My Porsche به خودرو متصل می شود، ساعت هوشمند می تواند برای کنترل گرمایش و تهویه مطبوع نیز استفاده شود.

سایر مشخصات شامل مقاومت در برابر آب تا عمق 50 متر، باتری 440 میلی آمپر ساعتی، مانیتورینگ ضربان قلب، Wi-Fi، بلوتوث 5.0، پردازنده کوالکام Snapdragon 4100+ و سیستم عامل WearOS 2 می شود.

ساعت هوشمند Tag Heuer Connected Caliber E4 Porsche Edition با قیمت 2750 دلار از 1 سپتامبر عرضه خواهد شد. در حال حاضر با مدل‌های منتخب پورشه مانند پانامرا (از G2)، 911 (از 991.2)، کاین (از E2.2)، تایکان (از J1)، ماکان (از ماکان I) و 718 سازگار است.

برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت پورشه مراجعه کنید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  رونمایی Tag Heuer از ساعت Connected Caliber E4

نظرات در مورد : ساعت جدید Tag Heuer بزودی از راه می رسد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *