اولین رندر آیفون 16 با نمایشگر حفره دار

اولین رندر آیفون 16 با نمایشگر حفره دار

Ice Universe، افشاگر مشهور چینی، تصویری از یک گوشی هوشمند بالقوه آیفون 16 پرو را منتشر کرده است که با استفاده از یک ویرایشگر گرافیکی ایجاد شده است. به یاد بیاورید که ویژگی آیفون 14 پرو یک بریدگی جدید بود که جزیره دینامیک نام داشت. Digital Chat Station افشاگر معروف قبلاً گفته بود که Dynamic Island “حاشیه جدید” خواهد بود. این راه حل در چند نسل بعدی آیفون مورد استفاده قرار می گیرد و به تدریج توسعه می یابد. یک منبع داده هایی دارد که جزیره دینامیک گام به گام، از نسلی به نسل دیگر کاهش خواهد یافت.

بنابراین Ice Universe معتقد است که اپل به تدریج به چیزی خواهد رسید که چندین سال است در دنیای اندروید از آن استفاده می شود. یک بریدگی دایره ای تک حفره برای دوربین روی صفحه نمایش وجود خواهد داشت که با رابط کاربری ادغام شده و همانند Dynamic Island کار خواهد کرد. بریدگی جدید ممکن است Dynamic Dot نامیده شود. به یاد بیاورید که گوشی های هوشمند آیفون 14 و آیفون 14 پرو باید از جمعه آینده به فروش برسند.

اولین رندر آیفون 16 با نمایشگر حفره دار

Ice Universe یکی از اولین کسانی بود که در مورد گوشی های هوشمند با صفحه نمایش آبشاری، در مورد بریدگی آیفون X، در مورد طراحی جدید آیفون 14 و سنسور تصویر 200 مگاپیکسلی سامسونگ صحبت کرد. این خودی به اطلاع‌رسانی در بخش تحقیق و توسعه سامسونگ اعتماد دارد.

بهر حال باید منتظر ماند تا اپل در سال های آینده سری آیفون 16 را با چنین سبک نمایشگر معرفی کند. ویژگی که ساختاری متفاوت به اسمارتفون در مقایسه با نسل پیشین به وجود خواهد آورد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  دکمه کپچر آیفون 16 به کاربران اجازه می‌دهد فوکوس را کنترل کنند

نظرات در مورد : اولین رندر آیفون 16 با نمایشگر حفره دار

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *