ساخت لینک تلگرام

لینک ربات افزایش ممبر رایگان

آیا با ساخت لینک تلگرام آشنا هستید؟ بسیاری از کانال های عمومی و اختصاصی در تلگرام دارای لینک Join می باشد که با دادن این لینک به افراد مختلف می توانند در کانال یا گرو شما عضو شوند و از مطالب کانال یا گروه شما استفاده نمایند، اما توجه داشته باشید که تفاوت زیادی بین لینک کانال عمومی با لینک خصوصی وجود دارد. زمانی که کاربری به روی لینک کانال خصوصی کلیک می کنند، سریعا به عنوان یک عضو جدید در کانال خصوصی عضو می شون و می توانند از مطالب آن استفاده نمایند ولی وقتی که کاربری به روی لینک کانال عمومی کلیک می نماید، تنها وارد آن کانال شده و می تواند مطالب آن را مشاهده نماید ولی برای اینکه در آن عضو شود در قسمت پایینی کانال یک گزینه ی Join وجود دارد که حتما برای عضویت در کانال باید به روی آن کلیک نماید.

 

آموزش مرحله به مرحله ی ساخت لینک تلگرام

  1. وارد بخش مشخصات کانال شده و به روی تنظیمات آن که به صورت 3 نقطه در گوشه ی بالای سمت راست مشاهده می کنید، کلیک نمایید.
  2. سپس به روی گزینه ی Edit که در روی صفحه ی کوچک جدیدی که به شما نشان می دهد کلیک کنید.
  3. صفحه ای برای شما ظاهر می شود که به شما نشان می دهد کانال شما عمومی است یا خصوصی.( Channel Type)
  4. بر روی گزینه ی Channel Type که در صفحه وجود دارد کلیک کنید و برای ساخت لینک کانال خصوصی باید گزینه ای که مشاهده می کنید Private باشد. در صورتی که گزینه ی مشاهده شده اینطور نبود، به راحتی با کلیک به روی آن صفحه ای جدید به شما نمایش داده می شود که می توانید گزینه ی private را انتخاب نمایید.
  5. پس از انجام تمامی مراحل بالا، در یک صفحه نوشته ای مشاهده خواهید کرد با نام Invite Link که این نوشته، بهتر است بگوییم لینک کانال، توسط خود تلگرام برای شما ساخته می شود.

 

اکنون شما برای کانال خود یک لینک ساخته و می توانید از طریق ارسال آن به افراد مختلف، عضو گیری نمایید.

اگر شما نیز مدیر یک کانال تلگرام هستید ولی اعضایی را برای افزایش تعداد کاربر کانالتان ندارید، می توانید کانالتان را در بخش معرفی کانال تلگرام زوم تک قرار دهید.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  کانال تلگرام باحال

نظرات در مورد : ساخت لینک تلگرام

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *