حل مشکل بیرون پریدن اینستاگرام

اینستاگرام

بیرون پریدن اینستاگرام | یکی از پر استفاده ترین شبکه های اجتماعی و البته بدون فیلتر! در ایران، اینستاگرام می باشد و کاربران مقدار زیادی از زمان خود را صرف استفاده از این شبکه ی اجتماعی می نمایند. در این میان از این جهت که اینستاگرام یک اپلیکیشن کامل محسوب می شود، در آن شکی نیست ولی ایراداتی نیز دارد که ممکن است در زمان استفاده از آن فعالیت اینستاگرام به طور ناگهانی متوقف شود و یا اینکه به بیرون بپرد.

بسیاری از کاربران چنین مشکلاتی را گزارش نموده اند و با انجام کارهای مختلفی از این مسئله جلوگیری کرده اند. در این بخش تصمیم داریم به روش هایی که می توان از آن ها استفاده کنیم تا این مسائل برطرف گردد، اشاره نماییم.

  • تمامی برنامه های پس زمینه را متوقف کنید

اساسا مسائل مربوط به اپلیکیشن از شایع ترین دلایل بیرون پریدن از اینستاگرام می باشند. در صورتی که اینستاگرام شما به صورت عجیب و غریبی کار می کند، احتمال دارد مشکلی از سمت اپلیکیشنی دیگر متوجه آن شده باشد. به عبارتی دیگر، در صورتی که اپلیکیشنی در پس زمینه در حال فعالیت باشد و شما ایسنتاگرام را نیز باز کنید، احتما دارد اینستاگرام را نیز به دلایلی مانند عدم هماهنگی و … تحت تاثیر خود قرار بدهد.

بیرون پریدن اینستاگرام

در نتیجه به بخش Settings گوشی خود رفته و اپلیکیشن های فعال در پس زمینه را مشاهده نمایید و سپس آن ها را متوقف کنید تا دلیل بیرون پریدن اینستاگرام تعیین شود. همچنین می توانید خود اپلیکیشن اینستاگرام را نیز متوقف کرده و دوباره آن را باز کنید. در صورتی که این مسئله بدین صورت حل شد، سپس اپلیکیشن ها را به صورت تک تک ببندید تا متوجه شوید کدام اپلیکیشن چنین مشکلی را برای شما ایجاد می نماید.

  • گوشی خود را Restart کنید

زمانی که گوشی خود را خاموش می کنید، حافظه رم شما پاک شده و ایرادات نرم افزاری آن را نیز تا حدودی حل می نماید. رفع مشکل توقف اینستاگرام در این روش زیادی نمی خواهد و ریسکی هم ندارد. با نگه داشتن دکمه پاور و انتخاب گزینه ریستارت و یا خاموش و در نهایت روشن کردن به راحتی این عمل را انجام دهید. در صورتی که اپلیکیشن اینستاگرام شما سبب هنگ کردن گوشی تان شد، می توانید به راحتی با در آوردن  باتری و یا فشردن دکمه های ترکیبی مانند دکمه های پاور + صدای زیاد دستگاه خود را به صورت فیزیکی Restart نمایید.

بیشتر بخوانید  سهام توییتر نیز با افتی شدید مواجه شد

بیرون پریدن اینستاگرام

  • Cache  و Data اینستاگرام خود را پاک کنید

یکی از کاربردی ترین روش ها به منظور حل مسئله ی بیرون پریدن اینستاگرام پاک کردن Cache و Data اپلیکیشن می باشد. برای حذف کردن این دو پارامتر در گوشی های اندروید به مسیر Settings > Apps  رفته و سپس اپلیکیشن اینستاگرام را انتخاب نمایید، در مرحله ی بعدی بر روی گزینه ی Storage کلیک کرده و در آخر بر روی گزینه ی CLEAR DATA یا CLEAR CACHE کلیک کنید.

بیرون پریدن اینستاگرام

در گوشی های آیفون نیز باید مسیر Settings > General > iPhone Storage >Instagram را طی کرده و گزینه ی Delete App را انتخاب نمایید.

 

  • اینستاگرام خود را بروزرسانی نمایید

باید به این نکته اشاره کنیم که همیشه مسئله از سوی کاربر نیست و احتمال دارد خود اپلیکیشن ایراد داشته باشد. پس در این بخش تلاش کنید تا به منظور رفع مسائل ورژن جدید اینستاگرام، اینستاگرام خود را به آخرین نسخه موجود بروزرسانی نمایید تا اگر مسئله ای در اپلیکیشن و یا سازگاری با گوشی شما وجود داشت، برطرف شود. برای انجام این کار باید در اپ استور گوشی خود،به دنبال نصب بروزرسانی باشید. پس از بروزرسانی توصیه می گردد تا گوشی خود را Restart کنید تا اینکه بروزرسانی ها به طور کامل بر روی دستگاه شما انجام شوند.

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

1.5/5 - (2 امتیاز)

نظرات در مورد : حل مشکل بیرون پریدن اینستاگرام

6 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. مشکل پیج من اینه که با پیج های دیگر که میرم اینستاگرام مشکلی نداره ولی با پیج خودم که میرم اینستا بعد گذشت ده الی بیست ثانیه برنامه اینستاگرام منو پرت میکنه بیرون و دوباره باید وارد شد لطفا اگه کسی میدونه مشکل چیه راهنمایی کنه