ری استارت و حمله به مساجد و بانک ها

ری استارت و محمد حسینی

ری استارت نام یک برنامه تلویزیونی در شبکه های بیگانه است ، که مجری بدنام سید محمد حسینی مدیر این برنامه است. در روز های اخیر ویدئو هایی در دنیای اینترنت از انتشار ویدئو هایی در مورد آتش زدن درب مسجد و برخی از بانک ها در دنیای اینترنت منتشر شد که سید محمد حسینی در برنامه تلویزیونی ری استارت این باند را به برنامه خود نسبت داد. برای اطلاعات بیشتر در مورد این برنامه می توانید به مقاله ری استارت حسینی چیست مراجعه نمایید.

آتش زدن درب مسجد توسط ری استارت

در گزارشی که در باشگاه خبرنگاران جوان منتشر شد درب مسجد جوادالائمه (ع) در بلوار استقلال  شهر تهران توسط باند شیطان پرستی ری استارت به آتش کشیده شد. براساس گزارش این خبرگزاری ، باند شیطان پرستی ری استارت درب مسجد مذکور را پس از نوشتن نامشان با یک اسپری بر روی زمین با مواد آتش زا به آتش کشیدند.

ویدئوی آتش زدن درب مسجد توسط ری استارت

در این ویدئو کاملا واضح است که این گروه شیطان پرستی با نام ری استارت دست به این کار می زنند. فرمانده انتظامی تهران بزرگ در مورد این اتفاق گفت : این اتفافق همچون حملات روز های اخیر که به بانک‌ها شده بود کاملا پر واضح است توسط چند جوان که تحت تاثیر شبکه های اجتماعی قرار گرفته اند انجام شده است.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  ری‌استارت محمد حسینی چیست ؟

نظرات در مورد : ری استارت و حمله به مساجد و بانک ها

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *