خرید انواع پکیج دوربین مداربسته با قیمت ارزان

راهنمای خرید پکیج دوربین مداربسته

پکیج دوربین مداربسته برای افرادی که قصد خرید دوربین مداربسته دارند اما اطلاعاتی در مورد مشخصات فنی دوربین ها ندارند یکی از راه های مناسب است. پکیج های دوربین مداربسته انواع مختلفی از نظر تعداد، نوع دوربین و کیفیت تصویر دارند.

راهنمای خرید پکیج دوربین مداربسته

اگر قصد خرید مناسب ترین و بهترین پکیج دوربین مداربسته را برای خانه، مغازه، باغ، ویلا، کارخانه، شرکت و … دارید تا آخر این مطلب همراه ما باشید. در فروشگاه دوربین استور انواع پکیج دوربین مدار بسته با بهترین قیمت و کیفیت برای کاربری های خانگی، تجاری، صنعتی، باغ و ویلا موجود است.

انواع پکیج های دوربین مداربسته کدام است؟

راهنمای خرید پکیج دوربین مداربسته

پکیج های دوربین مداربسته از نظر تعداد و کیفیت تصویر، نوع اتصال و نوع تکنولوژی دسته بندی می شوند. پک های دوربین مداربسته از نظر تعدادی به پکیج های دو، چهار، شش و هشت عددی و از نظر کیفیت 2 مگاپیکسل، 4 مگاپیکسل و 5 مگاپیکسل تقسیم می شوند. از نظر نوع اتصال نیز به دو نوع با سیم و بی سیم و از نظر تکنولوژی به دسته های مختلف آنالوگ، آی پی (تحت شبکه) و بی سیم تقسیم می شوند. در صورت نیاز به خرید پکیج های سفارشی با تعداد و نوع دلخواه نیز می توانید با کارشناسان فروشگاه دوربین استور مشاوره کنید. برای خرید و اطلاع از قیمت انواع پکیج دوربین مداربسته می توانید به وبسایت دوربین استور مراجعه نمایید.

در پکیج دوربین مداربسته چه اقلامی موجود است؟

راهنمای خرید پکیج دوربین مداربسته

 پکیج دوربین مداربسته شامل دوربین مداربسته، دستگاه DVR، منبع تغذیه، کابل و سایر تجهیزات و اتصالاتی است که برای نصب به آن ها نیاز دارید. نوع دوربین را از نظر بالت یا دام بودن دوربین، بسته به نیاز و کاربری خود می توانید در هنگام خرید پکیج سفارش دهید. به ازای هر دوربین نیز 10 متر کابل ترکیبی مسی در هر پکیج موجود است. فیش های دوربین و آداپتور نیز به تعداد لازم در پکیج ها موجود است. این اقلام تمام مواردی هستند که برای راه اندازی یک سیستم دوربین مداربسته به آن ها نیاز دارید.

کدام پکیج دوربین مداربسته برای خانه مناسب است؟

برای خرید دوربین مداربسته مناسب خانه، به چند نکته از جمله متراژ منزل، تعداد اتاق، نقاط کور باید دقت داشته باشید. باید سعی کنید با کم ترین تعداد دوربین مدار بسته بیشترین زاویه دید و پوشش را داشته باشید تا با هزینه کمتری بتوانید این کار را انجام دهید. اگر می خواهید از راه دور به تصاویر دوربین دسترسی داشته باشید، باید پکیج دوربین مداربسته بی سیم یا همان آی پی خریداری کنید. تصاویر این دوربین ها را می توانید از طریق اینترنت و از راه دور به صورت زنده مشاهده کنید. برای مشاوره، اطلاع از قیمت و خرید پکیج دوربین مداربسته بی سیم (پکیج دوربین مداربسته وایرلس) می توانید با شماره تلفن های موجود در وبسایت دوربین استور تماس بگیرید.

پکیج دوربین مداربسته 2 عددی دو مگاپیکسل Pg-105 AHD

این پکیج شامل دو عدد دوربین، دستگاه DVR چهار کاناله، منبع تغذیه، 20 متر کابل ترکیبی مسی ( برای هر دوربین 10 متر)، 4 عدد فیش دوربین مداربسته و 2 عدد فیش آداپتور می باشد. دوربین های این پکیج برند زومیکس و با کیفیت تصویر 2 مگاپیکسلی فول اچ دی از نوع AHD با بدنه فلزی است که دارای دید در شب سوپر استارلایت می باشد. در زمان خرید این پکیج دوربین مدار بسته می توانید نوع دوربین (بولت یا دام) را به دلخواه خود و طبق محل نصب انتخاب کنید. در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر، اطلاع از قیمت این پکیج و مشاهده نمونه تصویر دوربین به وبسایت دوربین استور مراجعه و با شماره تلفن های موجود در سایت تماس بگیرید.

بهترین پکیج دوربین مداربسته برای مغازه

اگر دوربین مداربسته برای مغازه ای می خواهید که خیلی جزییات تصویر در آن مهم نیست، می توانید از پکیج دوربین مداربسته ارزان یا همان پکیج دوربین مداربسته اقتصادی استفاده کنید که کیفیت تصویر آن ها 2 مگاپیکسل است و اگر مغازه ای مانند طلافروشی دارید که جزییات تصویر مهم است می توانید پکیج دوربین مداربسته 5 مگاپیکسل خریداری کنید. برای اطلاع از قیمت پکیج دوربین مدار بسته ارزان می توانید به وبسایت دوربین استور مراجعه نمایید.

پکیج دوربین مدار بسته بی سیم چهارتایی مدلPg-101

پک دوربین مداربسته بیسیم برای مکان هایی که امکان سیم کشی در آن ها وجود ندارد مناسب است و نصب آسانی دارد. این پکیج شامل 4 عدد دوربین تحت شبکه (آی پی)، دستگاه NVR، 4 عدد منبع تغذیه و سایر تجهیزات مورد نیاز برای نصب است. ویژگی مهم این پکیج انتقال تصاویر بر روی تلفن همراه از راه دور و از طریق اینترنت است. رزولوشن دوربین های این پکیج 2 مگاپیکسل است و این دوربین ها دارای بدنه ضد گرد و غبار و قابلیت دید در شب هستند. دوربین های این پکیج ریپیتر دار هستند. یعنی در فاصله های زیاد دوربین ها می توانند قابلیت ریپیت کردن داشته باشند و تصاویر از دوربین 4 به 3 به 2 تا به دوربین 1 متصل شود تا به دستگاه NVR برسد که این قابلیت باعث می شود متراژ بیش تری را پوشش دهد.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : خرید انواع پکیج دوربین مداربسته با قیمت ارزان

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *