رکورد بالایی پیش فروش گلکسی نوت8

نوت8

گلکسی نوت 8 : پیش فروش گلکسی نوت8 با توجه به گزارش رویترز بیش تر از دیگر دستگاههای سری نوت بوده است. سامسونگ به علت اینکه برای گلکسی نوت 7 به دلایل انفجار باتری مجبور شد تا در دومرحله فراخون عمومی ، عرضه آن را متوقف نماید و این موضوع برای سامسونگ میلیاردها دلار هزینه بردار بود ، حالا با تلاش های بسیار توانسته است تعداد پیش خرید گلکسی نوت 8 را در پنج روز اول ، 2ونیم برابر گلکسی نوت 7 برساند. 

میزان سفارش های اولیه در پیش فروش گلکسی نوت8 در 24 ساعت اولیه معادل 395هزار واحد بوده است و در طی 5 روز اول به 650 هزار واحد رسیده است. 

اما سامسونگ خود می داند که اپل قرار است به زودی از آیفون های جدید خود رونمایی کند و به همین دلیل سعی دارد بر روی فبلت های جدید خود تلاش های بیشتری نماید و بازار را بدست بیاورد. 

از روز جمعه فروش گلکسی نوت 8 در آمریکا ، کره جنوبی و چند بازار دیگر شروع شد. میزان سفارش های نوت8 در حدود 40 کشور در تمام جهان ثبت شده است. 

طبق گفته رئیس واحد ارتباطات موبایل سامسونگ الکترونیکس، میزان فروش این فبلت بسیار خوش آیند و دلگرم کننده می باشد. با توجه به میزان فروش نوت8 ، توانسته است رکورد فروش نوت 7 را بشکند . 

طبق گفته کو : مشکلاتی که در نوت 7 پدید آمد سبب شود تا سامسونگ با شکست های زیادی روبرو شود . اما حالا طی نظرسنجی های متعددی نشان داده شده که کاربران فعلی سری نوت همچنان به این برند و سری نوت آن وفادار می باشند. 

در صورتی که می خواهید از جدیدترین اخبار تکنولوژی آگاهی داشته باشید  با زوم تک همراه باشید. 

5/5 - (3 امتیاز)

بیشتر بخوانید  گوشی های متعددی از گلکسی سامسونگ اندروید 13 دریافت کردند

نظرات در مورد : رکورد بالایی پیش فروش گلکسی نوت8

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *