گوشی Zenfone 10 ایسوس با مشخصات پرچمدار

گوشی Zenfone 10 ایسوس با مشخصات پرچمدار

سال گذشته، ایسوس گوشی هوشمند فشرده Zenfone 9 را در بازار جهانی عرضه کرد که مورد علاقه مصرف کنندگان عادی و علاقه مندان قرار گرفت. این گوشی دارای صفحه نمایش 5.9 اینچی AMOLED FHD+ به همراه تراشه Snapdragon 8+ Gen 1، 16 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی بود. اکنون، یک گزارش جدید مشخصات ذنفون 10 آینده را فاش کرده است و در کمال تعجب بسیاری، این مدل آنچنان جمع و جور نیست.

طبق گزارش PriceBaba، ایسوس زنفون 10 (با شماره مدل AI2302) یک گوشی پرچمدار با صفحه نمایش 6.3 اینچی AMOLED با نرخ رفرش 120 هرتز خواهد بود. این گوشی مجهز به پلتفرم موبایلی اسنپدراگون 8 نسل 2 خواهد بود.

انتظار می‌رود ذنفون 10 با 16 گیگابایت رم و انتخابی بین 256 یا 512 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شود. سوخت این دستگاه توسط یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تامین می شود که ممکن است از شارژ سریع 67 وات پشتیبانی کند. علاوه بر این، مجهز به سیستم خنک کننده مایع برای اتلاف گرمای کارآمد خواهد بود.

Zenfone 10 بر روی آخرین سیستم عامل اندروید 13 اجرا خواهد شد. این دوربین دارای دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی با قابلیت OIS برای عکاسی است. این گوشی همچنین مانند نسل قبلی خود دارای بدنه ضد گرد و غبار و آب با استاندارد IP68 خواهد بود. طبق این گزارش، پیش‌بینی می‌شود Zenfone در سه ماهه چهارم سال 2023 عرضه شود.

لطفاً این گزارش را با احتیاط بگیرید زیرا منبع هنوز فاش نشده است. با این حال، اگر دقیق باشد، ممکن است شاهد خروج Zenfone از دسته جمع و جور باشیم. این می تواند به دلیل تمایل شرکت برای گسترش جذابیت Zenfone 9 به طیف گسترده تری از مصرف کنندگان باشد. در حالی که گوشی های هوشمند جمع و جور در میان برخی از مشتریان محبوب هستند، اکثر آنها نمایشگرهای بزرگتر را ترجیح می دهند و صفحه نمایش 6.3 اینچی Zenfone می تواند خریداران بیشتری را جذب کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  کنترلر ایکس باکس ROG Raikiri Pro ایسوس معرفی شد

نظرات در مورد : گوشی Zenfone 10 ایسوس با مشخصات پرچمدار

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *