رویت شدن گوشی سامسونگ Galaxy A24 4G در FCC

رویت شدن گوشی سامسونگ Galaxy A24 4G در FCC

پیش‌بینی می‌شود که به زودی گوشی‌های جدید سری گلکسی A سامسونگ معرفی شوند. بعداً امروز، این برند همچنین میزبان رویداد Galaxy Unpacked برای معرفی گوشی های هوشمند پرچمدار سری گلکسی S23 و سایر دستگاه های برتر خود خواهد بود.

Samsung Galaxy A24 4G که قبلاً در رندرهای فاش شده در کنار پایگاه داده هایی مانند Geekbench و BIS ظاهر شده بود اکنون در FCC ظاهر شده است. این لیست برخی از جنبه های کلیدی Galaxy A24 4G آینده را نشان می دهد. در ابتدا، شماره مدل SM-A245M/DSN Galaxy A24 4G دارای آداپتور برق 25 واتی Type-C با شماره مدل EP-TA800 است. این لیست همچنین تأیید می کند که این تلفن اتصال LTE را ارائه می دهد.

بلوتوث، NFC و WiFi 802.11 a/b/g/n/ac نیز پشتیبانی می‌شوند، با توجه به لیست، پشتیبانی از کارت microSD نیز در دسترس خواهد بود. این لیست به غیر از آن حاوی هیچ اطلاعات دیگری در مورد Samsung Galaxy A24 نیست.

با توجه به ظاهر Geekbench دستگاه، چیپست MediaTek Heilo G99 قدرت خواهد گرفت. این یک چیپست جدید 4G میان رده از MediaTek است که در دستگاه های جدید 4G محبوب است. انتظار می‌رود 4 گیگابایت رم و سیستم‌عامل مبتنی بر اندروید 13 نیز این چیپست را همراهی کنند.

در اکتبر 2022، اطلاعاتی درز پیدا کرد مبنی بر اینکه گلکسی A24 دارای صفحه نمایش 6.24 اینچی sAMOLED با وضوح +FHD و نرخ به روز رسانی 90 هرتز است. یک سیستم دوربین سه گانه متشکل از یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض 5 مگاپیکسلی، یک واحد ماکرو 2 مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی در جلو نیز برای دستگاه در نظر گرفته شده است. با این حال، آن نشت گفته بود که دستگاه به یک Exynos 7904 SoC چهار ساله مجهز خواهد شد، با این حال، لیست Geekbench این ادعا را رد می کند. بنابراین به خوانندگان خود توصیه می کنیم که این مشخصات را با کمی نمک در نظر بگیرند و منتظر اخبار بیشتر باشند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  آپدیت اندروید 14 برای Galaxy Tab S8 منتشر شد

نظرات در مورد : رویت شدن گوشی سامسونگ Galaxy A24 4G در FCC

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *