دل و رونمایی کانسپت کنترلر Nyx در CES 2023

دل و رونمایی کانسپت کنترلر Nyx در CES 2023

کنترلر بازی Dell Concept Nyx رونمایی شد. کنترلر گیمینگ نسل دوم دل جدید با حالتی آینده نگر عرضه می شود. این اعلامیه در جریان CES 2023 اعلام شد. به یاد بیاورید که Nyx اصلی در جریان CES 2022 به نمایش گذاشته شد.

Concept Nyx دارای ویژگی های پیشرفته ای است که به ارائه یک تجربه بازی همهجانبه کمک می کند. دارای حسگر اثر انگشت و پاسخ ماشه قابل تنظیم است. این کنترلر همچنین دارای قابلیت جابجایی بازی از صفحه ای به صفحه دیگر با نشان دادن آن به سمت صفحه است. هنگامی که Nyx به یک سرور بازی متصل است، به شما امکان می دهد بازی های مورد علاقه خود را انجام دهید. شما می توانید با استفاده از یک کنترلر بازی کنید یا حتی دو بازی را به طور همزمان انجام دهید.

امکان انتقال Concept Nyx به تولید تجاری بسیار اندک است. این بیشتر به عنوان یک پله برای کنترلرهای بازی عملی آینده دیده می شود. به نظر می رسد کمی با نسخه قبلی خود با برخی بهبودها متفاوت است.

چند عنصر از کنترلر Xbox Series S در Concept Nyx قابل مشاهده است. حسگر اثر انگشت به شما این امکان را می دهد که آخرین بازی انجام شده را فوراً باز کنید. این ویژگی جالب قابلیت تشخیص اثر انگشت متعدد کاربران را دارد.

با دکمه های قابل تنظیم، می توانید سطح بازخورد لمسی دلخواه خود را تنظیم کنید و همچنین دکمه ها را دوباره نقشه برداری کنید. یک پوشش هوشمند فعالیت دکمه ها را در طول بازی به شما ارائه می دهد. در اصل، کنترل های روی صفحه با تنظیمات جدید شما سازگار می شوند. دکمه shift لایه دوم عملکرد را به دکمه های کنترلر اضافه می کند.

دل هیچ برنامه مشخصی برای تجاری سازی Concept Nyx ارائه نکرده است. با این حال، با حضور آن در CES برای دو سال متوالی، می‌توانیم انتظار چیز بزرگی را داشته باشیم، احتمالاً به زودی. برخی از کارشناسان پیش بینی می کنند که نسخه تجاری آن تا CES 2024 عرضه شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  دل از جدیدترین لپ تاپ های خود با رم های جدید رونمایی کرد

نظرات در مورد : دل و رونمایی کانسپت کنترلر Nyx در CES 2023

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *