گوشی اوپو K10x بزودی معرفی خواهد شد

گوشی اوپو K10x بزودی معرفی خواهد شد

در ماه گذشته، اوپو سری گوشی های هوشمند K10 را که شامل یک نسخه استاندارد، 5G فعال و نسخه پرو می شد، معرفی کرد. اکنون، به نظر می رسد که این کمپانی قصد دارد یک محصول دیگر از این سری را با نام K10x رونمایی کند.

این موضوع از طریق فهرست TENAA کشف شد که نام این دیوایس را تایید کرده است و همچنین اشاره می کند که رونمایی بزودی انجام می گیرد. با نگاهی به لیست موجود در وب سایت صدور گواهی چین یا همان تنا، این گوشی دارای شماره مدل PGGM10 است و از ویژگی هایی کاملاً مشابه با مدل دیگری از Realme بهره می برد. در حال حاضر، به نظر می رسد که سازنده چینی گوشی های هوشمند قصد دارد به جای اعلام آن در یک کنفرانس مطبوعاتی، دستگاه را در سکوت عرضه کند.

این لیست همچنین مشخصات آن را فاش کرد که شامل صفحه نمایش 6.59 اینچی TFT با وضوح Full HD + می شود. در بخش فنی گوشی از یک بسته باتری بزرگ 4880 میلی آمپر ساعتی نیرو گرفته و به تراشه اسنپدراگون 695 کوالکام مجهز هم است. این چیپست با 6 یا 8 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی همراه خواهد شد. برای بخش دوربین، K10x از سیستم دوربین سه گانه در عقب بهره خواهد برد و با سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی و دو دوربین 2 مگاپیکسلی سنجش عمق و ماکرو عرضه می شود.

بنابراین، این گوشی هوشمند از نظر طراحی و مشخصات کاملاً شبیه به Realme V25 پیشین است. می‌توان انتظار داشت که این گوشی در رنگ‌های نقره‌ای و مشکی نیز عرضه شود. مشخص نیست که آیا دستگاه از نرخ تازه‌سازی بالا نیز پشتیبانی می‌کند یا خیر، اما اگر یک V25 ریبرند شده باشد، قطعا نمایشگر 120 هرتزی خواهد داشت.

در دیگر خبرها پایان سال 2020، شرکت اوپو گوشی تاشو Find X را به نمایش درآورد که اسمارتفونی رولی یا اسکرولی محسوب می شد. این دستگاه یک کانسپت بوده که برنامه اوپو را برای گوشی تاشو مشخص می کرد.

در نهایت اواخر سال 2021 این شرکت نسخه تجاری و نهایی محصول تاشو خود را به نام Find N رونمایی کرد که توانست موردتوجه قرار گیرد. در زمان اعلام این خبر، شرکت مورد اشاره اعلام کرد که ساخت آن تقریباً پنج سال طول کشید. در نتیجه، نوعی دستگاه “تاشو” متولد شد، اما فشرده تر و پایدار. بررسی‌ها درباره Oppo Find N کاملاً مثبت است و این دستگاه بود که توجه را به خود جلب کرد و باعث متمایز شدن شرکت از دیگر رقبا گشت. اما به نظر رسیده این پایان برنامه شرکت اوپو نیست.

بیشتر بخوانید  گوشی اوپو A55 4G و A16K 4G در راه هستند

افشاگر مطرح ویبو یعنی دیجیتال چت استیشن در صفحه Weibo خود افشا کرد که دستگاه تاشو بعدی Oppo یک فرم تاشو مانند Galaxy Z Flip دارد. به گفته وی، این گجت به تراشه Snapdragon 8 Gen 1+ مجهز بوده و تنها 1060 دلاری خواهد بود. چنین قیمتی نسبت به محصول هوآوی با نام پی 50 پوکت 1360 دلاری کاملا ارزان تر است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی اوپو K10x بزودی معرفی خواهد شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *