تصاویر هوآوی میت 20 رویت شد

هوآوی میت 20

هوآوی میت 20 | کمپانی هوآوی نیز هم اکنون به عنوان یکی از اصلی ترین برندهای چینی به حساب می آید که در زمینه ی تولید گوشی های هوشمند فعالیت دارد و در دنیا نیز در حال رقابت با برندهای معروف نظیر سامسونگ و اپل در زمینه ی فراهم ساختن تکنولوژی های روز دنیا می باشد. تا به امروز شایعات بسیاری درخصوص هوآوی میت 20 منتشر شده است که امروز تصاویری از این گوشی هوشمند به بیرون درز کرده است.

ویژگی های هوآوی میت 20

امروز یک تصویر واقعی جدید، از طریق شبکه‌ ی اجتماعی چین (ویبو) به‌ اشتراک گذاشته شده که بر اساس رندر افشا شده، باید انتظار رونمایی از هوآوی میت 20 با یک ماژول دوربین سه‌ گانه در طرحی جدید باشیم. قبلا انتظار داشتیم که نوع چیدمان لنزهای دوربین هوآوی میت 20، دارای طراحی عمودی باشند اما بر اساس تصویر منتشر شده، پرچمدار آینده ی این کمپانی چینی دارای یک طراحی جدیدی از ماژول دوربین بر روی پنل پشتی می باشد. در این طراحی، ماژول دوربین به صورت مربعی‌ شکل شده و اساسا دو لنز دوربین به همراه یکدیگر تنها در یک ردیف و لنز دوربین سوم در کنار LED دوگانه در یک ردیف دیگر قرار گرفته است.

هوآوی میت 20

در این تصویر، پرچمدار آینده ی کمپانی هواوی در رنگ آبی مات به نمایش درآمده است. هم اکنون مشخص نیست که آیا این رنگ خاص جزو یکی از رنگ‌ های رسمی هوآوی میت 20 معرفی می گردد یا نه. در نگاه اول به پنل پشتی، سنسور اثر انگشت بسیار مورد توجه قرار می گیرد. ماژول دایره‌ای‌شکل سنسور اثر انگشت دقیقا در زیر ماژول دوربین قرار دارد.

قبلا شایعه شده بود که میت 20 پرو قرار است با سنسور اثر انگشت در زیر صفحه نمایش رونمایی شود اما اکنون این احتمال نیز وجود دارد که مانند میت RS پورشه دیزاین همراه با سنسور اثر انگشت بر روی پنل پشتی و سنسور اثر انگشت یک پارچه با صفحه نمایش معرفی گردد. گویا طراحی این گوشی پرچمدار کمپانی هواوی طراحی مستطیلی شکل بیشتری نسبت به سری هوآوی P20 که در اوایل سال جاری میلادی رونمایی شد، داشته باشد. بر اساس آخرین شایعات منتشر شده، انتظار داریم هواوی میت 20 با یک صفحه نمایش 6.3 اینچی با کیفیت FHD+ رونمایی گردد.

بیشتر بخوانید  گوگل پیکسل میان رده احتمالا با پردازنده اسنپدراگون 710 عرضه خواهد شد

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تصاویر هوآوی میت 20 رویت شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *