رویت شدن هوآوی میت 20 لایت در گیک بنچ

هوآوی میت 20 لایت

هوآوی میت 20 لایت | اگر خبرهای مربوط به کمپانی هوآوی را دنبال کرده باشید، تا به امروز اطلاعات و شایعات بسیاری در خصوص این گوشی هوشمند منتشر شده است و تقریبا افراد اطلاعاتی در خصوص مشخصات این گوشی هوشمند در اختیار دارند، در این میان بسیاری از کاربران هوآوی میت 20 لایت را بنابر سنت قدیمی این کمپانی که گوشی هایی با پسوند لایت را به عنوان یک گوشی مقرون بصرفه از هوآوی می شناختند، می شناسند.

مشخصات هوآوی میت 20 لایت

اکنون آخرین اطلاعاتی که از میت 20 لایت منتشر شده است، اطلاعات مربوط به بنچمارک گیک بنچ می باشد. این اطلاعات و مشخصات که از طریق سازمان تنظیم مقررات کشور چین انتشار یافته بود، حضور پردازنده ی Kirin 710 را تایید می نماید؛ در اطلاعات این بنچمارک نیز وجود این تراشه برای گوشی میان‌ رده‌ ی بعدی کمپانی هواوی را تایید می نماید. این پردازنده در آزمون تک‌ هسته‌ ای توانسته امتیاز 1598 و همچنین در آزمون چند هسته‌ ای موفق به کسب امتیاز  4665 شده است.

هوآوی میت 20 لایت

بر اساس این نتایج، تراشه‌ ی کایرین 710 را در بخش مقایسه با تراشه‌‌ های سری 600 کمپانی کوالکام قرار می‌ دهد که با چنین حد عملکردی، قابل قیاس با پردازنده‌ اسنپدراگون 710 کوالکام نمی باشد. در بخش اطلاعات بنچمارک، حافظه‌ ی رم 6 گیگابایتی نیز تایید شده است اما گویا نسخه‌ ی دیگری نیز با ظرفیت حافظه‌ ی رم 4 گیگابایتی نیز به بازار عرضه خواهد شد. در این میان عرضه‌ ی یک گوشی هوشمند با ظرفیت حافظه‌ ی داخلی 64 گیگابایتی صحیح بوده و می توان به این موضوع اعتماد کرد. همچنین، یک گوشی هوشمند با سیستم عامل اندروید 9 پای به همراه یک رابط کاربری اختصاصی نسخه‌ ی EMUI 9.0 جعبه‌ گشایی خواهد شد.

از نظر طراحی، پنل پشت هوآوی میت 20 لایت، شباهت بسیار زیادی با طراحی هوآوی میت 10 پورشه دیزاین دارد که در سال 2017 میلادی رونمایی شد. اساسا یک نوار باریک به دور ماژول دوربین و سنسور اثر انگشت، طراحی جذابی به پنل پشتی این گوشی هوشمند می‌ دهد. به علاوه، هوآوی میت ۲۰ لایت از لحاظ طراحی پنل جلویی نیز شباهت بسیاری به گوشی های همین اواخر کمپانی هوآوی با نسبت تصویر 19 به 9 به همراه بریدگی بالای صفحه نمایش و حاشیه‌ ی باریک در لبه‌ ی پایینی این گوشی هوشمند دارد و همچنین البته هوآوی میت 20 لایت نیز شبیه به سایر گوشی های هوشمند کمپانی هواوی، یک طراحی با ابعاد نسبتا بلند را به‌ نمایش در می آورد.

بیشتر بخوانید  میت 20 لایت هوآوی با بریدگی بالای صفحه نمایش ارائه خواهد شد

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : رویت شدن هوآوی میت 20 لایت در گیک بنچ

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *