نسل بعدی گوشی‌های میان‌رده‌ی سامسونگ دارای دوربین سه‌گانه خواهد بود

نسل بعدی گوشی‌های میان‌رده‌ی سامسونگ دارای یک دوربین سه‌گانه خواهد بود

سری گلکسی A سامسونگ تقریبا دارای گوشی‌هایی است که رده‌ی قیمتی آن‌ها بین کم و متوسط است. با این حال به نظر می‌رسد، اکنون سامسونگ شکاف کوچکس در گوشی‌های مقرون به صرفه‌ی این سری پیدا کرده است و قصد دارد گلکسی A70e را به زودی به بازار عرضه نماید.

برخورداری از سوراخ ناچ و دوربین سه‌گانه

نسل بعدی گوشی‌های گلکسی A70 و A70s به چای بهره‌مندی از سوراخ پانچ بر روی صفحه‌نمایش دارای سوراخ ناچ بر روی پنل جلویی دستگاه‌ خواهد بود. از طرفی دیگر سامسونگ در تلاش است تا به منظور کاهش هزینه‌ها Infinity-U را با یک پنل Infinity-V جایگزین نموده که همین پنل سبب شده است تا حاشیه‌های صفحه‌نمایش بیشتر و بخش پایینی نمایشگر بزرگتر گردد.

صفحه‌نمایش دستگاه بر این اساس به 6.1 اینچ کاهش یافته، یعنی از 6.7 اینچ کمتر می‌گردد و سنسور اثر انگشت قرار گرفته در زیر صفحه‌نمایش با یک کلید عملگر خازنی قدیمی جایگزین شده است. سامسونگ سومین سنسور دوربین این دستگاه را بر روی پنل پشتی، بر روی پنل دوربین عمودی، در گوشه‌ی بالا سمت چپ قرار داده است. اکنون پنل دوربین این دستگاه دارای سه سنسور می‌باشد، برخی از افراد نیز از پایین آمدن کیفیت سنسورهای بزرگتر به دلیل مقرون به صرفه‌تر شدن قیمت این دستگاه خبر می‌دهند.

نسل بعدی گوشی‌های میان‌رده‌ی سامسونگ دارای یک دوربین سه‌گانه خواهد بود

هنوز اطلاعاتی مورد تایید و دقیق در مورد خصوص این گوشی هوشمند در دسترس نیست اما انتظار می‌رود که نسل جدی گوشی‌های سری A سامسونگ از یک ماژول دوربین اصلی، یک شاتر با زاویه‌ی دید فوق عریض و حسگر سنجش عمق برای ثبت تصاویر پرتره بهره‌مند باشد.

جک هدفون تعبیه شده است ولی این‌بار از نوع microUSB است!

یک فریم معمولی آلومینیومی در گلکسی A70e مورد استفاده قرار گرفته است که در سمت راست این پنل کلیدهای تغییر حجم صدا و کلید پاور قرار گرفته است. برخی از افراد معتقدند که با حذف جک 3.5 میلی‌متری هدفون در سری محبوب گلکسی اس 20 خود به گوشی پرطرفدارش خیانت کرده است. اکنون این شرکت سعی دارد تا در زمینه‌ی گوشی‌های میان‌رده تمامی کاربران خود را راضی نگه دارد و پورت قدیمی هدفون را در دستگاه‌های میان‌رده حفظ نماید.

اما این‌بار گویا سامسونگ از میراث گوشی‌های میان‌رده‌ی خود در گلکسی A70s استفاده نکرده است و این گوشی میان‌رده را با پورت microUSB به بازار عرضه کرده است. اکنون تقریبا تمامی گوشی‌های هوشمند سری جدید دارای یک پورت USB-C می‌باشند، بنابراین این تصمیم سامسونگ کمی ناامیدکننده است.

نسل بعدی گوشی‌های میان‌رده‌ی سامسونگ دارای یک دوربین سه‌گانه خواهد بود

احتمالا این تصمیم اتحادیه‌ی اروپا را خوشحال نخواهد کرد، دلیل آن هم این است که اتحادیه‌ی سیاسی اروپا سعی دارد تا به منظور کاهش میزان زباله‌های الکترونیکی با تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند به این توافق برسد که از درگاه USB-C در تمامی گوشی‌های هوشمند خود استفاده نمایند، توافقی که در صورت اجرایی شدن ممکن است درگاه لایتینگ آیفون‌های اپل را نیز تحت تاثیر قرار دهد.

برای تکمیل سایر ویژگی‌های خارجی دستگاه در بخش‌های بالایی و پایین بهره‌مندی از یک اسپیکر بر روی قسمت پایینی دستگاه و دارا بودن میکروفون است. هنوز این مورد مشخص نیست که آیا سامسونگ قصد دارد در این مدل نیز همانند مدل‌های پیشین از یک بلندگوی استریو استفاده نماید یا خیر؟!

گویا سامسونگ علاقه دارد که موفقیت گلکسی A70 را شاهد باشد

گلکسی A70 سامسونگ با معرفی زود هنگام در ابتدای سال گذشته‌ی میلادی به یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین گوشی‌های هوشمند این شرکت در سراسر جهان تبدیل گردید. گلکسی A70s به روز شده‌ی سامسونگ در نیمه‌ی دوم سال گذشته‌ی میلادی توانست این موفقیت را بدست آورد و از طرفی دیگر انتظار می‌رود که در سال جاری میلادی نیز گلکسی A71 بتواند این سیر صعودی را ادامه دهد اما از طرفی دیگر اینطور به نظر می‌رسد که هنوز هم گلکسی A70 سامسونگ در میان کاربران از محبوبیت بسیار بالاتری برخوردار است.

نسل بعدی گوشی‌های میان‌رده‌ی سامسونگ دارای یک دوربین سه‌گانه خواهد بود

از تمامی این حرف‌ها گذشته، با توجه به ابعاد جمع و جور گلکسی A70e، سامسونگ می‌تواند به راحتی این گوشی هوشمند را به عنوان جایگزینی برای گلکسی A40، گلکسی A50 و یا حتی گلکسی A30 معرفی نماید. این اقدام سامسونگ می‌تواند یک طیف گسترده‌ای از کاربران گوشی‌های میان‌رده‌ی سامسونگ را به سمت نسل جدید گوشی‌های این شرکت سوق دهد. از طرفی دیگر راه دشوارتر این است که سامسونگ تصمیم بگیرد تا یک مدل جدید و بروزشده از گوشی‌های مذکور معرفی نماید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : نسل بعدی گوشی‌های میان‌رده‌ی سامسونگ دارای دوربین سه‌گانه خواهد بود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *