حذف حالت شب در بروزرسانی اندروید اوریو در گوشی های سونی

اندروید اوریو

قطعا با حالت Night Mod در گوشی های سونی که برای اولین بار در این گوشی های رونمایی شد، آشنائیت دارید، بخصوص اگر شما نیز یکی از کاربران گوشی اکسپریا XA1 سونی بوده باشید. علی رغم اینکه بسیاری از کاربران از این حالت در گوشی های سونی استقبال گسترده ای انجام داده اند ولی گویا این کمپانی قصد دارد دیگر از این قابلیت در گوشی های آینده ی خود استفاده نکند و به طور کلی در بروزرسانی اندروید اوریو این قابلیت را از این گوشی ها حذف نماید.

بر اساس تحقیقاتی که کارشناسان علم پزشکی انجام داده اندف رنگ آبی و به طورکلی نگاه کردن به نور آبی سبب تاخیر در بخواب رفتن افراد می گردد، به همین خاطر نیز کمپانی سونی در گوشی های هوشمند خود قابلیت را طراحی نمود که بدون نیاز به نصب نرم افزار خاصی کاربر در شب نیز تجربه ی کاری بهتری را با گوشی های سونی داشته باشد اما دلیل اصلی این موضوع که چرا قصد دارد در اندروید اوریو این قابلیت را حذف نماید، مشخص نیست!

کمپانی سونی در یک صحبت توییتری با یکی از کاربران خود که در خصوص عرضه ی این حالت در سایر گوشی های هوشمند تولیدی این کمپانی پرسیده بود گفته است که قصد دارد در بروزرسانی اندروید اوریو دیگر این قابلیت را به طورکلی حذف نماید و درگر در پرچمداران کمپانی سونی شاهد چنین قابلیتی نخواهیم بود.

اندروید اوریو

با توجه به تصویری که در بالا مشاهده می کنید، کمپانی سونی اعلام کرده است که هیچ برنامه ای برای افزودن این قابلیت به گوشی پرچمدار خود یعنی سری XA و یا سایر محصولات ندارد. اکنون کاربران این گوشی های هوشمند باید پس از برزورسانی گوشی هوشمند خود به اندروید اوریو، برای بهره مندی از این قابلیت با مراجعه به گوگل پلی استور اقدام به نصب نرم افزاری این ویژگی نمایند.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : حذف حالت شب در بروزرسانی اندروید اوریو در گوشی های سونی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *