روتر گیمینگ ROG Rapture GT-AX6000 ایسوس معرفی شد

روتر گیمینگ ROG Rapture GT-AX6000 ایسوس معرفی شد

روتر ایسوس ROG Rapture GT-AX6000 WiFi-6 را در هند معرفی کرد. این یک روتر پریمیومی بوده که دارای ویژگی های برتر است. این دستگاه برای علاقه مندان به بازی و کسانی که خواهان یک اتصال اینترنتی قوی و پایدار هستند، طراحی شده است.

ایسوس ROG Rapture GT-AX6000 ظاهری شبیه پهپاد دارد. یک متن و لوگو ROG نیز در بالا وجود دارد. دستگاه دارای جلوه های نورپردازی Aura RGB این برند است. چهار آنتن در اطراف روتر وجود دارد.

در داخل، ایسوس ROG Rapture GT-AX6000 به پردازنده 64 بیتی چهار هسته ای Broadcom دو گیگاهرتز و جدیدترین چیپست های Broadcom WiFi 6 این شرکت مجهز شده است. این دستگاه دارای ایسوس RangeBoost Plus است که محدوده سیگنال و پوشش کلی را بهبود می بخشد. همچنین شتاب بازی در سطح سه گانه وجود دارد که ترافیک بازی را تسریع می کند. این روتر قادر به ارائه نرخ بی سیم تا 6000 مگابیت در ثانیه است و دارای دو پورت اترنت 2.5 گیگابیت در ثانیه می باشد. همچنین از یکپارچه سازی WAN و LAN پشتیبانی می کند.

ایسوس ROG Rapture GT-AX6000 با هر ایسوس AiMesh سازگار است تا یک شبکه WiFi مش کامل در خانه ایجاد کند. این به افزایش پوشش شبکه، خلاص شدن از شر مناطق بدون سیگنال و ایجاد یک شبکه سریع و قابل اعتماد در کل خانه کمک می کند. علاوه بر این، گیمرها از زمان پینگ کمتر و کاهش تاخیر در طول جلسات بازی لذت خواهند برد.

قیمت روتر ایسوس ROG Rapture GT-AX6000 از 38000 روپیه است و از این ماه برای خرید از خرده فروشان آنلاین، شرکا و فروشگاه های مجاز ایسوس در دسترس خواهد بود. برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت شرکت تایوانی مراجعه کنید. این روتر دارای مشخصات کلیدی قابل توجه بوده و از طراحی هیجان انگیز نیز بهره می برد. برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت ایسوس مراجعه کنید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  لپ تاپ ایسوس ExpertBook B3 Flip 2024 معرفی شد

نظرات در مورد : روتر گیمینگ ROG Rapture GT-AX6000 ایسوس معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *