رندرهای بیشتری از گوشی Xiaomi 13 منتشر شد

رندرهای بیشتری از گوشی Xiaomi 13 منتشر شد

انتظار می رود شیائومی 13 در ماه دسامبر در کنار شیائومی 13 پرو در چین عرضه شود. اکنون، به نظر می رسد که این گوشی به زودی در بازار هند نیز عرضه شود، زیرا اخیراً در پایگاه داده اداره استانداردهای هند (BIS) مشاهده شده است. گزارش های قبلی حاکی از آن است که شیائومی 13 با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 و دوربین های سه گانه پشتی عرضه خواهد شد. بیایید به جزئیات نگاه کنیم.

وانیلی شیائومی 13 اخیراً در وب سایت BIS India با شماره مدل 2210132G (از طریق MySmartPrice) مشاهده شد. طبق معمول، لیست هیچ جزئیاتی در مورد مشخصات دستگاه فاش نکرد. با این حال، نشان می دهد که این گوشی هوشمند می تواند در آینده در هند عرضه شود. انتظار می رود شیائومی 13 در ماه دسامبر در چین و پس از آن در هند سال آینده عرضه شود.

گزارش‌های قبلی نشان می‌داد که شیائومی 13 استاندارد می‌تواند از تراشه کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 2 که هنوز معرفی نشده است، با حداکثر 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شود. این گوشی ممکن است دارای صفحه نمایش 6.2 اینچی Full HD + AMOLED با وضوح 1.5K باشد. ممکن است مجهز به سنسور دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی باشد و MIUI 14 مبتنی بر اندروید 13 را به صورت خارج از جعبه اجرا کند.

رندرهای لو رفته از این گوشی نشان می دهد که سطح صاف و لبه های تیز با حداقل حاشیه و همچنین دوربین سوراخ دار در بالای آن خواهد بود. ظاهرا شیائومی دو طرف گوشی هوشمند را صاف کرده تا ظاهری جعبه ای به آن بدهد. جالب اینجاست که ممکن است پشت گوشی همچنان یک انحنای جزئی در اطراف لبه ها داشته باشد. دستگاه همچنین دارای یک ماژول دوربین به روز شده است. دارای یک جزیره دوربین مربعی با لنزهایی است که سه گوشه از چهار گوشه آن را اشغال می کند.

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا مشخص شود برنامه شیائومی چیست.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  تلویزیون شیائومی TV A50 راهی بازار شد

نظرات در مورد : رندرهای بیشتری از گوشی Xiaomi 13 منتشر شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *