تاریخ رونمایی گوشی OnePlus Ace Pro مشخص شد

تاریخ رونمایی گوشی OnePlus Ace Pro مشخص شد

تاریخ عرضه رونمایی جدید گوشی OnePlus Ace Pro مشخص شده است. همانطور که مشخص بوده، این شرکت در ابتدا قصد داشت از گوشی پرچمدار در تاریخ 3 آگوست رونمایی کند. با این حال، وان پلاس به دلایلی مجبور شد این رویداد را به تعویق بیندازد. از آن زمان، طرفداران OnePlus در چین منتظر هستند تا این شرکت تاریخ رونمایی جدید را تأیید کند. امروز، سازنده چینی به Weibo رفت و فاش کرد که Ace Pro در ساعت 19:00 (به وقت محلی) در 9 آگوست معرفی خواهد شد.

OnePlus Ace Pro بالاتر از OnePlus Ace قرار خواهد گرفت که دارای تراشه Dimensity 8100-Max است و در آوریل امسال به صورت رسمی معرفی شد. در چین، OnePlus Ace بین 2499 یوان (369 دلار) و 3499 یوان (517 دلار) قیمت دارد. OnePlus Ace Pro با چیپست Snapdragon 8+ Gen 1 ممکن است قیمت اولیه حدود 4000 یوان (591 دلار) داشته باشد. وان پلاس Ace Pro نسخه‌ای از OnePlus 10T 5G خواهد بود که هفته گذشته در بازار جهانی عرضه شد. از این رو، Ace Pro دارای طراحی و مشخصاتی مشابه OnePlus 10T 5G خواهد بود.

تاریخ رونمایی گوشی OnePlus Ace Pro مشخص شد

Ace Pro دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی AMOLED با وضوح Full HD+ و نرخ نوسازی 120 هرتز خواهد بود. این گوشی به دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. دوربین عقب آن یک حسگر اصلی 50 مگاپیکسلی سونی iMX766، یک دوربین 8 مگاپیکسلی اولتراواید و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی خواهد بود. این دستگاه تحت سیستم عامل اندروید 12 مبتنی بر ColorOS 12 اجرا خواهد شد.

Ace Pro به Snapdragon 8+ Gen 1، حداکثر 16 گیگابایت رم LPDDR5، تا 512 گیگابایت حافظه UFS 3.1 و یک باتری 4800 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 150 واتی مجهز خواهد شد. برای امنیت، یک اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش خواهد داشت. برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا مشخص شود برند چینی چه برنامه ای در کار دارد و احتمالا بزودی باید شاهد اخبار موثقی خواهیم بود. پیش بینی شده بزودی شاهد عرضه آن هم باشیم.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  انتشار اولین جزئیات گوشی وان پلاس فولد

نظرات در مورد : تاریخ رونمایی گوشی OnePlus Ace Pro مشخص شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *