دور زدن طرح رجیستری با استفاده از سیمکارت رایگان !

طرح رجیستری

اگر به خاطر داشته باشید، دولت به منظور جلوگیری از قاچاق گوشی های هوشمند اقدام به اجرای طرحی به نام طرح رجیستری نمود که بسیاری از قاچاقیان دیگر نتوانستند گوشی های هوشمند را به صورت قاچاق وارد کشور نمایند. در این میان تمام بازار در اختیار دولت قرار گرفت و به نوعی ورود و خروج گوشی های هوشمند تحتنظارت هیئت دولت قرار دارد. اکنون خبرهای دیگری مبنی بر دور زدن طرح رجیستری به گوش می رسد!

دور زدن رجیستری !

بعد از اجرای شدن کامل این طرح، خبرهایی مبنی بر اینکه قاچاق گوشی های هوشمند به کشور به صفر رسید و یا میزان واردات گوشی های هوشمند به داخل کشور چندین درصد افزایش یافت گاهی اوقات منتشر می شد ولی واردات گوشی به صورت مسافری و یا فعال کردن گوشی‌ هایی که به شکل های غیرقانونی به کشور وارد شده اند، ممکن است به نام قاچاق یاد نشود ولی در هر صورت از روش غیرقانونی وارد شده اند.

با تمامی این شرایط، امروز خبری در کانال‌ های تلگرام منتشر شده است که حاکی از پافتن روشی جدید به منظور دور زدن طرح رجیستری می باشد. از همان ابتدای اجرای این طرح گوشی‌ های هوشمند، قابلیت ثبت تعداد زیادی گوشی تنها با یک سیم‌کارت وجود داشت که این مسئله سبب سوء استفاده‌ های بسیار زیادی شد و از اوایل ماه جاری تصویب شد که با هر سیم‌ کارتی تنها قابلیت رجیستر 10 گوشی وجود دارد. با تمامی این شرایط، قاچاقچیان کوتاه نیامده و راه جدیدی برای رجیستر کردن گوشی‌ ها و دور زدن طرح رجیستری ابداع نمودند.

طرح رجیستری

نحوه ی اجرای این کار به این صورت است که فروشندگان، سیم‌ کارت 4700 تومانی ایرانسل را به مشتریان خود به هدیه می‌ دهند و به منظور فعال‌ سازی این سیم‌ کارت، از آن ها می‌خواستند که کپی کارت ملی خود را تحویل دهند. بعد از دریافت کارت ملی، فروشنده‌ ی سیم‌کارت به مشتری اعلام می نمود که سیم‌ کارت ایشان در طول چند روز کاری آینده آماده خواهد شد ولی این موضوع درحالی است که بسیاری از سیم‌ کارت های فروخته‌ شده در لحظه در اختیار مشتریان قرار می‌ گرفت.

پس از فعال شدن، فروشنده سیم‌ کارت را به واردکننده‌ ی گوشی تحویل می‌ داد و این شخص گوشی‌ هایی را که به‌ شکل قاچاق وارد نموده، به نام گوشی های مسافری رجیستر می کرد و دیگر گرفتار مسائل تعزیراتی و گمرکی و توقیف گوشی و قیمت‌گذاری نمی شد. فروشنده سیم‌کارت نیز به ازای هر سیمکارت برای فعالسازی از قاچاقچی مبلغ 50 هزار تومان دریافت می نماید و بعد از گذشت 2 یا 3 روز، سیم‌ کارت هدیه را به مشتری تحویل می داد.

بیشتر بخوانید  رجیستری و دلیل گرانی قیمت گوشی ها

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

4/5 - (27 امتیاز)

نظرات در مورد : دور زدن طرح رجیستری با استفاده از سیمکارت رایگان !

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *