دوره آموزشی آنلاین فتوشاپ

photoshop

دوره آموزشی آنلاین فتوشاپ : اغلب وبمستران نیاز مبرمی برای استفاده از یک نرم افزار گرافیکی برای کار های گرافیکی نیاز دارند ، یکی از پر طرفدار ترین و مفید ترین نرم افزار های گرافیکی ، نرم افزار فتوشاپ است ، گروه علم و فناوری زوم تک در بخش دوره های آموزشی آنلاین سعی در برگزاری کلاس های آموزشی آنلاین نموده است ، در این دوره ها موضوعات آموزشی مختلفی رو برای شما عزیزان برگزار خواهیم نمود امیدواریم این دوره های آموزشی مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد.

photoshop
photoshop

شما در این دوره آموزشی آنلاین ، بصورت کامل و گام به گام با نرم افزار فتوشاپ از سطوح مبتدی تا حرفه ای آشنا خواهید شد. این دوره می تواند برای آن دسته از افرادی که نمی توانند در کلاسهای حضوری این نرم افزار شرکت کنند بسیار مفید و کاربردی باشد.

ما به این نکته اعتقاد داریم که تمامی کاربران پس از یادگیری کامل مطالب دوره آموزش فتوشاپ CS5 براحتی قادر خواهند بود با این نرم افزار و امکانات مختلف آن کار کنند و مثل گرافیست های حرفه ای از کار با آن لذت ببرند.

در این دوره آموزشی مباحث مقدماتی تا پیشرفته فتوشاپ برای شما عزیزان ارائه خواهد شد ، سعی خواهیم کرد این دوره آموزشی متناسب با کاربرانی که نیاز به آموزش های ابتدایی در مورد این نرم افزار رو دارند باشد.

در این دوره به شما خواهیم آموخت که چگونه می تونید فضای این نرم افزار رو براساس نیاز طراحی خودتون بهینه کرده و شخصی سازی کنید. سپس وارد مباحثی می شویم که به طور خاص برای وبمستران و کاربران عادی کاربرد دارد. در پایان دوره آموزشی ، شما یک طرح کامل را در محیط فتوشاپ ایجاد کرده اید که در آن استانداردهای اصولی رعایت شده است و ظاهری زیبا و مطابق با متدهای روز طراحی دارد.

مهارت های کسب شده بعد از گذراندن این دوره آموزشی آنلاین

  •     تسلط کامل و حرفه ای روی فتوشاپ و طراحی حرفه ای
  •     آشنایی با منو های مختلف فتو شاپ
  •     افکت گزاری و ویرایش تصاویر

برای ثبت نام در این دوره آموزشی ابتدا باید به عضویت ویژه سایت در آیید ، پس از عضویت ویژه در سایت می تونید دوره آموزشی فتوشاپ رو از لینک زیر که مخصوص کاربران ویژه سایت هست دنبال کنید.

بیشتر بخوانید  کاربرد پالت ها در فتوشاپ

تعداد جلسات : 13 جلسه ، گفتنی است در مرحله اول کلاس های بصورت تئوری و ارائه متن درس انجام خواهد شد و پس از گذراندن مرحله نخست فایل های تصویری این دوره در اختیار عیززان قرار خواهد گرفت.

سطح : مقدماتی

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : دوره آموزشی آنلاین فتوشاپ

4 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *