دستبند تناسب اندام Watch D2 اواخر امسال از راه می رسد

دستبند تناسب اندام Watch D2 اواخر امسال از راه می رسد

طبق گزارش ها، هواوی در حال آماده شدن برای عرضه یک ساعت هوشمند جدید با قابلیت اندازه گیری فشار خون است و به عنوان هوآوی Watch D2 در نیمه دوم سال جاری از راه خواهد رسید. این خبر از سوی یکی از افشاگران صنعت در Weibo منتشر شده که جزئیات بیشتری در مورد دستگاه آینده فاش نکرد.

با این حال، می‌توانیم به نسخه فعلی، هوآوی Watch D اشاره کنیم تا ببینیم چه ویژگی هایی را در Watch D2 می توان شاهد بود. Watch D یک گجت پوشیدنی هوشمند سلامت محور است که از سنسور فشار با دقت بالا، کنترل‌های دقیق بازخورد فشار و مقاومت کمتر در برابر هوا بهره می برد. این دستگاه با استفاده از الگوریتم فشار خون TruBP هوآوی که بر اساس یک مدل آبشاری طراحی شده، تمام خوانش های فشار خون را انجام می دهد.

Watch D همچنین دارای یادآورهای فشار خون هوشمند قابل تنظیم بوده و بینش هایی را در مورد مسائل مربوط به فشار خون، ورزش و وزن ارائه می دهد و به کاربران کمک می کند تا سلامت کلی خود را بهبود بخشند. علاوه بر این، Watch D دارای قابلیت آنالیز ECG قدرتمندی بوده که اندازه گیری ECG تک لید را فراهم می کند.

Watch D با اجزای فشار خون پیچیده جدید در یک دستگاه فشرده به اندازه مچ ساخته شده که دارای شیشه منحنی 2.5 بعدی و قاب آلیاژ آلومینیومی بادوام است. بند کششی ماکرومولکولی، کیسه هوا با قوسی ارگونومیک و قفل پروانه ای تضمین می کند که ساعت در هنگام باد شدن ثابت می ماند و دقت خوانش فشار خون را افزایش می دهد.

با شایعه انتشار هوآوی Watch D2، مصرف کنندگان می توانند حتی بیشتر از این غول فناوری انتظار ویژگی ها و قابلیت های سلامت محور را داشته باشند. جالب است که ببینیم Watch D2 چگونه بر موفقیت نسل قبلی خود ساخته شده و با سایر پوشیدنی های هوشمند سلامت محور در بازار مقایسه می شود. برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا مشخص شود این برند چینی چه برنامه ای در سر دارد.

هوآوی در تلاش بوده هر سال نسل جدیدی از محصولات خود را معرفی و عرضه کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  نسخه پایدار HARMONYOS 2 برای میت پد هوآوی منتشر شد

نظرات در مورد : دستبند تناسب اندام Watch D2 اواخر امسال از راه می رسد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *