سری Pixel 7 از اسلات MicroSD پشتیبانی می کند

سری Pixel 7 از اسلات MicroSD پشتیبانی می کند

گوگل گوشی‌های هوشمند Pixel 7 و Pixel 7 Pro را در رویداد «ساخت‌شده توسط Google» که قرار است فردا (6 اکتبر) برگزار شود، معرفی خواهد کرد. از طریق گزارش های مختلف، تقریباً تمام مشخصات و ویژگی های این دستگاه ها قبلاً لو رفته است.

اکنون، ایوان بلاس، مشاور اطلاعاتی، تصاویر جدیدی از گوشی‌های هوشمند سری Pixel 7 را به اشتراک گذاشته است که به نظر می‌رسد از دفترچه‌های راهنمای رسمی آمده است. آنها ادعا می‌کنند که نشان می‌دهند دکمه‌ها، بلندگوها و دوربین‌های 50 مگاپیکسلی اصلی و 12 مگاپیکسلی اولترا واید در هر دو گوشی در کجا باقی خواهند ماند.

علاوه بر این، با توجه به شماتیک‌ها، گوگل تمام مدل‌های سری 7 را با کارت‌خوان‌های فیزیکی عرضه می‌کند، که می‌تواند نشانه‌ای از این باشد که OEM هنوز قصد ندارد اپل را در ترویج پذیرش eSIM دنبال کند. با این حال، جالب ترین قسمت این تصاویر دستی ذکر “MICROSD TRAY” است که در عصر حاضر در بخش پریمیوم یک شگفتی است. با توجه به اینکه گوگل تا به امروز برای هیچ یک از دستگاه های پیکسل خود پشتیبانی از کارت microSD ارائه نکرده است، به احتمال زیاد این می تواند یک خطا باشد.

تا کنون، مشخصات سخت افزاری فاش شده سری پیکسل 7 بهبودهایی را در بخش باتری، همراه با تراشه Tensor G2 نشان داده است که انتظار می رود عملکرد GPU و هوش مصنوعی بهتری را ارائه دهد. به غیر از آن، انتظار می‌رود این دستگاه بیشتر شبیه به سری پیکسل 6 با نرم‌افزار و طراحی پیشرفته‌تر باشد. باید دید که آیا گوگل ویژگی های جدید انحصاری پیکسل را در دستگاه های جدید اضافه می کند یا خیر.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  اپل سال آینده گوگل را از مرورگر سافاری حذف میکند

نظرات در مورد : سری Pixel 7 از اسلات MicroSD پشتیبانی می کند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *