گوشی زد تی ای AXON 40 ULTRA SPACE در راه است

گوشی زد تی ای AXON 40 ULTRA SPACE در راه است

یک سال پیش، ZTE یک گوشی هوشمند بسیار پیشرفته در مواجهه با Axon 30 Ultra Space Variant عرضه کرد. این دستگاه دارای حافظه بسیار بزرگ 18 گیگابایت + 1 ترابایت بود. امروز، مدیرعامل ZTE چندین عکس گرفته شده توسط ZTE Axon 40 Ultra Space Version را منتشر کرد. به هر حال، این اولین بار است که این شرکت در مورد این گوشی صحبت می کند.

از آنجایی که دوربین قبلی Axon 30 Ultra Space Edition حافظه زیادی دارد، دلایل زیادی وجود دارد که فکر کنیم نسخه جدید Axon 40 Ultra Space نیز ویژگی‌های یکسانی خواهد داشت. همانطور که حدس می زنید و همانطور که از نام آن پیداست، گوشی جدید بر اساس Axon 40 Ultra فعلی ساخته خواهد شد. ویژگی های سخت افزاری بدون تغییر باقی خواهند ماند. اما باید طراحی شیک تری داشته باشد. هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد طراحی این دستگاه وجود ندارد. اما می توان حدس زد که این گوشی همچنان با تراشه های سری کوالکام اسنپدراگون 8 عرضه خواهد شد. همچنین، دومی با حافظه UFS 3.1 و حافظه LPDDR5 کار خواهد کرد. باتری نسخه اولترا 5000 میلی آمپر ساعت است و از شارژ سریع 80 واتی پشتیبانی می کند.

تمامی ویژگی های ذکر شده در بالا به ما این امکان را می دهد که گوشی را در رده گوشی های هوشمند رده بالا قرار دهیم. اما ویژگی متمایز دستگاه دوربین زیر صفحه نمایش است. این گوشی از فناوری جدید یک درایو-یک استفاده می کند. تراکم پیکسلی 400PPI را ارائه می دهد در حالی که تفاوت روشنایی تمام صفحه را کمتر از 2٪ تضمین می کند. نسل اول فناوری دوربین زیر صفحه این برند عملکرد خوبی نداشت. اما این گوشی با پیشرفت های زیادی همراه است. بنابراین ما انتظار داریم که نوع جدید فناوری خود ساخته خود را بیشتر تقویت کند.

P.S. این یک تلفن ویژه خواهد بود که به فضانوردان چینی ادای احترام می کند. ZTE Axon 40 Ultra Space نسخه دارای نشان taikonaut (فضانورد چینی) در پشت بدنه خواهد بود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  تلفن هوشمند Voyage 20 Pro زد تی ای بزودی معرفی می شود

نظرات در مورد : گوشی زد تی ای AXON 40 ULTRA SPACE در راه است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *