راهنمای خریدگیت فروشگاهی

گیت فروشگاهی

گروه فنی مهندسی سافتک با نام تجاری آراز گیت بزرگترین و اولین  تولید کننده و وارد کننده انواع گیت فروشگاهی با فرکانس های RF ,AM در ایران  ،  و انواع ملزومات دزدگیر فروشگاهی( تگ صدفی ، تگ گلفی ، لیبل RF  , لیبل AM و…)

توضیح مختصری در خصوص انواع گیت فروشگاهی :

دزدگیر فروشگاهی وسیله ای است که برای بالا بردن امنیت فروشگاه ها و جلوگیری از سرقت وسایل، مورد استفاده قرار میگیرد. دزدگیر فروشگاهی با عناوین مختلف در بازار از جمله گیت فروشگاهی ، دزدگیر لباس ، دزدگیر فروشگاهی ، دزدگیر پوشاک و… . رواج پیدا کرده است , بر خلاف تصور عامه مردم دزدگیر فروشگاهی صرفا برای فروشگاه های لباس مورد استفاده قرار نمیگیرد بلکه در خیلی از اصناف قابل استفاده است از جمله: داروخانه ها، عطرفروشی ها، لوازم آرایشی، لوازم التحریر، پلاسکو فروشی، لوکس فروشی، لوازم تزئینی، خرازی و… .در هر کدام از فروشگاههای ذکرشده بسته به نوع کالای فروشگاه انواع دستگاههای گیت فروشگاهی قابل استفاده هستند . مانند گیت های RF,AM,EMو با توجه به نوع کالا از انواع تگ و یا لیبل استفاده می شود.

انتخاب نوع فرکانس گیت فروشگاهی برای اصناف مختلف :

صنف های پوشاک می توانند با توجه به عرض درب ورودی و گیت های شعاع 6 متری مغازه و با توجه به بودجه خود از گیت فروشگاهی RF و یا گیت فروشگاهی AM استفاده کنند که توسط کارشناسان فنی شرکت نصب کننده دزدگیر فروشگاهی می توانند گیت خود را انتخاب کنند.

بعضی از صنف ها از جمله مغازه لوازم آرایشی میبایست از گیت فروشگاهی AM بخاطر شکل و اندازه نوع لیبل AM حتما از گیت AM استفاده نمایند.

فرکانس AM بخاطر مقاوم بودن در مقابل فلز و شبه فلز در صنف هایی که اقلام فلزی دارند و یا عرض درب ورودی مغازه شان بیش از 120 سانتی متر می باشد توصیه میگردد.

و اما گیت فروشگاهی RF در صنف هایی مانند کتاب فروشی ها بخاطر نوع لیبل که از جنس کاغذ می باشد استفاده می شود. دزدگیر فروشگاهی RF  در صنف هایی مانند کتاب فروشی ها بخاطر نوع لیبل که از جنس کاغذ می باشد استفاده می شود. گیت RF چندین فرکانس دارد (5/3)،(7/4)،(2/8)، (5/9)، (2/10) که از نظر گیرایی هیچ تفاوتی با هم ندارند فقط به خاطر تداخل فرکانسی که در شعاع 6 متری با هم دارند از فرکانس های مختلف استفاده می شود که رایج ترین آن دزدگیر فروشگاهی RF می باشد که در لباس فروشی ها و صنف هایی که اقلام فلزی ندارند وعرض درب ورودی آنها تا 120 سانتی متر می باشد از دزدگیر مغازه جفت آنتن RF استفاده می گردد اگر عرض درب ورودی مغازه بیش از 120 سانتی متر باشد می بایست از پایه های سوم یا بیشتر در گیت فروشگاهی RF استفاده کنیم که این کار توصیه نمی گردد (بخاطر تداخل فرکانسی در دزدگیر فروشگاهی RF که باعث بوق کاذب می گردد.

و در آخر گروه فنی مهندسی سافتک با بیش از 10 سال تجربه در امر تولید گیت فروشگاهی با کادری مجرب و آزموده و کاملا فنی با رزومه قوی در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد.

خط ویژه فروش: 88926818-021   88926820-021               Web: https://shopgate.ir

برخی از مشتریان ما:

فروشگاه های زنجیره ای هانی (12 شعبه در سراسر کشور)

برخی از شعب REBOOK

برخی از شعب LC

برخی از شعب KOTON ، DEFACTO

تولیدی پلاسکو ولیعصر

تمام شعب گالری دکوریا

تمامی فروشگاه های کارخانه شفانوش

داروخانه فوتون

مزون ساحل

مزون بانوی خاص

5/5 - (3 امتیاز)

نظرات در مورد : راهنمای خریدگیت فروشگاهی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *