با کتابچین به کتاب خواندن عادت کنید!

کتابچین : دانلود کتاب الکترونیک و صوتی‎

کتابچین یک اپلیکیشن دانلود کتاب الکترونیکی و صوتی است که برای مبارزه با آمار سرانه مطالعه کم ایرانیان طراحی شده است. همه ما با آمار سرانه پایین مطالعه کتاب در ایران، آشنا هستیم. یکی از دلایل این معضل فرهنگی بالا رفتن قیمت کتاب در چند سال اخیر با توجه به مشکلات اقتصادی است. این مسئله باعث شده است تا سبد فرهنگی خانوار ایرانی نسبت به قبل خالی‌تر شود.

کتابچین

با کتابچین خرید کتاب راحت و مقرون به صرفه

کتابچین اما با ارائه یک اپلیکیشن کتابخوان، خرید کتاب را راحت‌تر و مقرون به صرفه تر کرده است. حالا که استفاده از گوشی هوشمند و شبکه‌های اجتماعی و اپلیکیشن‌های موجود در آن فراگیر شده است و هر ایرانی مدت زیادی از زمان زندگی روزانه خود را معطوف به استفاده از آنها می‌کند، وجود یک نرم افزار کتابخوان  برای کتاب الکترونیک و صوتی نعمتی است تا زمان‌های بی‌کاری خود در مترو، اتوبوس و تاکسی را صرف کتاب خواندن و کتاب شنیدن کنیم. ضمن اینکه کتابچین با داشتن بیش از 10 هزار جلد از انواع کتاب و مجله با موضوعات مختلف که امکان دانلود و استفاده آن هم از طریق سیستم عامل اندروید و IOS و هم از طریق کامپیوتر و تبلت وجود دارد، مشکل دوستداران محیط زیست و حامیان هوای پاک را برطرف کرده است چرا که شما با خرید و دانلود کتاب از کتابچین هیچ گونه درختی را قطع نمی‌کنید و به محیط زیست ضرر وارد نخواهید کرد.

کتابچین : دانلود کتاب الکترونیک و صوتی‎

ماراتن کتاب یک شگفتانه جذاب

یکی از بخش‌های جذاب اپلیکیشن کتابچین بخش ماراتن آن است که این اپلیکیشن کتابخوان  را از دیگر اپلیکیشن‌های کتابخوان دیگر متمایز کرده است. با این بخش شما می‌توانید آمار مطالعه روزانه، هفتگی و ماهانه خود را ببینید تا در جهت بهبود و ارتقای آمار مطالعه خود تلاش کنید. ضمن اینکه در اینجا می‌توانید آمار مطالعه دوستان خود را هم مشاهده کنید و در یک رقابت سالم فرهنگی شرکت کنید. کتابچین برای هر فعالیتی در اپلیکیشن خود امتیازی برای کاربران در نظر گرفته است و واحد امتیاز آن چین است. مثلا در همین ابتدا با دانلود اپلیکیشن 100 چین به حساب شما اضافه می‌شود که در قسمت ماراتن اپلیکیشن در بالای صفحه قابل مشاهده است. با مطالعه کتاب، معرفی کتاب به دوستان، درج نظر برای کتاب‌ها، خرید کتاب و … هر کدام چین یا امتیاز مشخصی در نظر گرفته شده است. میزان مطالعه خود را در بخش ماراتن می‌توانید مشاهده و آن را با دوستان خود مقایسه کنید بر طریق همین میزان مطالعه 10 رتبه برتر مطالعه کتاب در کنار رتبه شما مشخص می‌شود و می‌توانید با آنها به رقابت بپردازید.

تقسیم بندی موضوعی کتاب‌ها

علاوه بر اینکه در صفحه اول اپلیکیشنکتابچین انواع کتاب‌ها با عناوین رمان ایرانی، رمان خارجی، پرفروش‌های صوتی، موفقیت و انگیزشی، کتابهای صوتی، کتاب‌های رایگان و…  تقسیم بندی شده‌اند در قسمت دسته بندی کتاب‌ها در قسمت سه خط بالای اپلیکیشن دسته بندی جامع و گسترده‌تری انجام گرفته است. این تقسیم بندی با هدف انتخاب راحت‌تر کاربران برای خرید کتاب از این اپلیکیشن کتابخوان انجام شده است. این تقسیم بندی‌ها عبارتند از: کتاب‌های صوتی، داستان و رمان، مجله و مطبوعات، مدیریت و اقتصاد، روانشناسی و موفقیت، بهداشت و سلامت، دین و مذهب، حقوق، مهندسی، کامپیوتر، ادبیات، هنر، عمومی، فنی تخصصی، علوم، کودک و نوجوان، زبان‌های خارجی، درسی و کمک درسی، تاریخ و انقلاب و دفاع مقدس.

 

 

انتخاب کتاب

پس از انتخاب موضوع مورد نظر و انتخاب کتاب در اپلیکیشن کتابخوان کتابچین، وارد صفحه خرید کتاب خواهید شد. در اینجا می‌توانید اطلاعات مربوط به کتاب از جمله قیمت، نام نویسنده، عنوان کتاب، ناشر، تعداد صفحه، تاریخ انتشار، شابک، تعداد صفحه، حجم فایل، نوع فایل، موضوع کتاب، معرفی، فهرست، نظرات کاربران و لیست کتاب‌های مشابه را ببینید. اما بخش جذاب این بخش بررسی کتاب قبل از خرید با مطالعه نسخه نمونه است. در نسخه نمونه تعداد معدودی از صفحات کتاب برای مطالعه وجود دارد که اگر با خواندن و شنیدن این صفحات از آن خوشتان آمد، می‌توانید کتاب دیجیتالی مورد نظر را خریداری کنید.

کتابچین

بخش کتاب‌های رایگان

یکی از دیگر بخش‌های جذاب اپلیکیشن کتابچین، بخش کتاب‌های رایگان آن است. در این بخش تعدادی کتاب از موضوعات مختلف به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. تعداد محدودی از کتاب رایگان در این اپلیکیشن وجود دارد اما هروز کتابهای زیادی به این اپلیکیشن اضافه می شود.

اپلیکیشن کتابخوان کتابچین

امکان هایلایت و کامنت گذاری در کتاب

در کتابچین می توانید، بخش‌هایی از کتاب را هایلایت کنید یا نظرات خود را در مورد مطالعه یک صفحه از کتاب، در حاشیه آن یادداشت نمایید.

همچنین نشانه گذاری صفحات و دسترسی آسان به آنها، انتخاب نوع و اندازه قلم دلخواه برای مطالعه جذابتر کتاب، تغییر حالت روز و شب برای راحتی چشم و امکانات بسیار دیگر در کتابچین باعث شده تا مطالعه ای لذتبخش را تجربه کنید.

دانلود اپلیکیشن کتابچین

سامانه کتابچین با داشتن بیش از 10 هزار جلد از انواع کتاب و مجله با موضوعات مختلف و همچنین امکانات و بخش های مختلفی که در آن وجود دارد، بستر مناسبی است برای دوستداران کتاب و کتابخوانی و افرادی که دوست دارند به کتابخواندن علاقه مند شود.

دانلود اپلیکیشن کتاب خوان

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : با کتابچین به کتاب خواندن عادت کنید!

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *