خرید اره پروفیل بر، عمودبر و زنجیری با تخفیف

خرید اره پروفیل بر، عمودبر و زنجیری با تخفیف

یکی از ابزارهایی که به صورت های مختلفی در بازار دیده می شود و استفاده مختلفی در صنعت و حتی در خانه دارد اره می باشد. اره ها در مدل های متنوع برقی، شارژی و بنزینی موجود می باشند که با توجه به نوع استفاده می توانید بهترین نوع را برای خود برگزینید. اره ها می توانند در کارهای تخصصی مانند باغداری و کشاورزی مورد استفاده قرار بگیرند.

برای برش، ساخت، منبت کاری و … اره یکی از مهم ترین دستگاه ها می باشد. پیش از این اره ها به صورت دستی مورد استفاده قرار می گفت که استفاده از آن نیازمند نیروی انسانی زیادی بود. اما با روی کار آمدن اره های برقی این مشکل حل شده و در وقت و هزینه صرفه جویی شده است. توسن یکی از شرکت هایی می باشد که در زمینه تولید و فروش ابزار های صنعتی از جمله انواع مختلف اره برقی دارای تجربه ای چندین ساله می باشد.

اره ها در کاربردهای مختلفی وارد بازار شده اند و از نظر استفاده نیز در دسته های مختلفی تقسیم بندی می شوند از جمله آن ها می توان به اره پروفیل بر، اره عمود بر و اره های زنجیری اشاره داشت که کاربردهای مختلفی دارند. اگر می خواهید اره برقی انتخاب کنید و نمی دانید کدام یک برای شما بهترین گزینه می باشد می توانید به مجموعه ابزار توسن 29 مراجعه کرده و پس از بررسی مشخصات فنی هریک از آن ها به صورت جداگانه بهترین گزینه را برای خود سفارش دهید.

اره چیست؟

ابزار اصلی شغل نجاری اره است و وجود آن برای هر کارگاهی لازم است. درگذشته اره‌های نجاری بیشتر دستی بودند و با نیروی دست‌کار می‌کردند؛ ولی با پیشرفت تکنولوژی اره‌های برقی وارد دنیای ابزار شدند تا به‌وسیله آن‌ها کار برش راحت‌تر و سریع‌تر شود. اره‌های برقی به‌راحتی و به‌آسانی قابل‌حمل و نقل هستند و راندمان را به طرز چشمگیری افزایش می‌دهند.

خرید اره عمود بر با تخفیف

اره عمود بر یکی از بهترین اره های موجود در بازار می باشند که با حرکت رفت و برگشتی کار برش را انجام می دهند. این نوع اره ها دارای حالت پاندولی هستند و برای برش با عمق زیاد مورد استفاده قرار می گیرند. به اره عمود بر چکشی نیز گفته می شود و برای مصارف مختلفی مانند ایجاد برش و یا شیار روی سطوح مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع اره در صنایع چوب و فلز استفاده بیشتری دارد. برای خرید و یا دریافت قیمت اره عمود بر می توانید به ابزار توسن 29 مراجعه کنید. برخی از مدل های اره عمود بر که در ابزار توسن 29 به فروش می رسد به شرح زیر می باشد:

  • اره عمود بر گیربکسی
  • اره عمود بر سبک
  • اره عمود بر توسن مدل 4350CT
  • اره عمود بر توسن مدل JS500E
  • اره عمود بر صنعتی

خرید اره پروفیل بر با تخفیف

خرید اره پروفیل بر، عمودبر و زنجیری با تخفیف

یکی از محصولاتی ک در صنایع مختلفی نظیر حمل و نقل، ساخت و ساز و هوافضا و یا حتی خودرو مورد استفاده قرار می گیرد، اره پروفیل بر می باشد که نقش بسیار مهمی را در صنعتی ایفا می کند. این محصول به دلیل داشتن وزن کم و مقاومت بالا کاربرد گسترده ای دارد. پروفیل ها می توانند در صنعت ساختمان و برای برش انواع درب و پنجره ها استفاده شوند و یا اینکه در صنایع بزرگ تر  مانند هوافضا مورد استفاده قرار بگیرند. یکی از بهترین برندهای اره پروفیل بر، توسن می باشد که مورد استفاده در صنایع مختلف است. اره پروفیل بر توسن در قیمت های مختلفی در بازار مشاهده شده است. برای این که بتوانید این محصول را با مناسب ترین قیمت خریداری کنید می توانید به ابزار توسن 29 مراجعه کنید. خرید اره پروفیل بر توسن از ابزار توسن 29 با قیمت تخفیف خورده و ویژه به شما پیشنهاد می شود. برخی از انواع اره پروفیل بر به شرح زیر می باشد:

  • اره پروفیل بر توسن پلاس
  • مرمر بر 115 میلی متری

خریده اره زنجیری با تخفیف

اره های زنجیری که به آن اره موتوری و یا برقی نیز گفته می شود یکی از مهم ترین ابزارها در باغداری و جنگلداری می باشد. این دستگاه ها از یک موتور و نوعی زنجیر ریز و دندانه دار ساخته شده اند. وسیع ترین استفاده اره زنجیری به هنگام کار کردن با چوب می باشد. اره های زنجیری سرعت بسیار بالایی در مقایسه با اره های دستی دارند و می توانید این محصول را با مناسب ترین قیمت سفارش دهید. برای مشاهده قیمت اره زنجیری و یا خرید آن می توانید به مجموعه ابزار توسن 29 مراجعه کنید و آن را با تخفیف خریداری کنید. برخی از مدل های اره زنجیری به شرح زیر می باشد:

  • اره زنجیری برقی 400 میلی متر
  • اره زنجیری بنزینی توسن پلاس
  • اره زنجیری بنزینی مدل 5625CS
  • اره زنجیری بنزینی مدل 5649CS

نکات مهم در خرید اره برقی

یکی از فاکتورهای مهم در خرید اره برقی کاربرد و مشخصات فنی آن می باشد. پیش از خرید در ابتدا مشخص کنید که اره را برای چه کاری می خواهید و در دسته بندی مورد نظر خود به دنبال اره مناسب بگردید. در نظر داشته باشید اره ها دارای مدل ها مشخصات فنی مختلفی هستند که لازم است پیش از خرید آن ها را بررسی کنید.

یکی از مهم ترین فاکتورها طول تیغه اره می باشد. اره هایی ه طول تیغه بیشتر دارند برای بریدن چوب هایی با قطر زیاد مورد استفاده قرار می گیرند. اما اره هایی با تیغه 15 تا 50 سانتی متر برای موارد معمولی مناسب هستند. شما عزیزان می توانید انواع مختلف اره های برقی و شارژی را در ابزار توسن 29 مشاهده کرده و بهترین گزینه را برای خود خریداری کنید.

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : خرید اره پروفیل بر، عمودبر و زنجیری با تخفیف

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *