جزئیات دوربین گوشی هوآوی Enjoy 60X فاش شد

جزئیات دوربین گوشی هوآوی Enjoy 60X فاش شد

هوآوی Enjoy 60 را در کنار سری P60 و Mate X3 در مارس 2023 رونمایی کرد. اکنون گفته می‌شود که یک نسخه X به آن ملحق شده که برجستگی دوربین مشابه دستگاه‌های قبلی است اما می توان بهبودی در طراحی را شاهد بود.

بر اساس پست جدید و ظاهراً عملی SlashLeaks، گوشی Enjoy 60X همچنین به «دوربین‌های دوگانه عقب 50 مگاپیکسلی» ارتقا خواهد یافت، اگرچه 3 لنز در برجستگی دایره‌ای جدید آن وجود دارد. «60X» همچنین به عنوان یک دستگاه با پیکربندی 8 گیگابایتی رم / 256 گیگابایتی حافظه داخلی عرضه خواهد شد و با سیستم عامل HarmonyOS 3.0.0.101 و باتری با ظرفیت کمتر از 7000 میلی آمپر ساعت راهی بازار می شود.

البته پیش‌بینی می‌شود که گوشی مذکور از سرعت شارژ ۲۲.۵ وات شارژ بهره ببرد. اطلاعات بیشتری در کار نیست و باید منتظر ماند تا مشخص شود برند مورد اشاره چه تصمیمی دارد.

در اخباری مرتبط هوآوی ماه گذشته از جدیدترین هدفون TWS خود به نام FreeBuds 5 در چین همراه با چندین محصول دیگر رونمایی کرد. حال به تازگی این شرکت هدفون موردنظر خود را در بازار اروپا عرضه داشت. این هدفون‌های جدید که به عنوان جانشین FreeBuds 4 2021 معرفی شدند، طراحی منحصر به فرد قطره‌ای را به ارمغان می‌آورند که شبیه هیچ رقیب دیگری نیست. همچنین از صدای مکانی، حذف نویز فعال (ANC) و تنظیم EQ پویا پشتیبانی می کنند.

FreeBuds 5 تمام ویژگی‌های ساده را که در ایربادز بی‌سیم پریمیومی قابل مشاهده است، ارائه می دهد، اما نکته ای که در مورد آنها قابل توجه بوده طراحی است. هواوی با فاصله گرفتن از هدفون‌های ساقه‌دار و بدون ساقه، طراحی منحصربه‌فرد قطره‌ای را انتخاب کرد. این هدفون های داخل گوش فاقد نوک سیلیکونی هستند تا سطح بیشتری برای پوست ایجاد کنند.

در مورد مشخصات، FreeBuds 5 با پشتیبانی از کدک های L2HC و LDAC عرضه می شود که امکان پخش صدای با وضوح بالا را فراهم می کند. آنها صدای فضایی را در دستگاه‌های HarmonyOS 3 ارائه می‌کنند و حذف نویز فعال (ANC) و تنظیم EQ پویا را به همراه دارند.

به هر حال باید منتظر ماند تا محصول مورد اشاره هوآوی بزودی از راه برسد. بنابراین نباید به شایعات بی اساس اشاره کرد. احتمالا گوشی های میان رده بیشتری در راهند.

بیشتر بخوانید  ُسری P50 هوآوی راهی بازار جهان خواهند شد

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : جزئیات دوربین گوشی هوآوی Enjoy 60X فاش شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *