گوشی OnePlus 11 Concept و انتشار تصویری از آن

گوشی OnePlus 11 Concept و انتشار تصویری از آن

OnePlus قرار است مفهوم OnePlus 11 را در کنگره جهانی موبایل آینده (MWC) در بارسلون که از 27 فوریه آغاز می شود، معرفی کند. دیروز، این نام تجاری پیشنهاد آینده را کنایه زد. اکنون کانسپت OnePlus 11 در یک تصویر لو رفته است که به ما نگاه بهتری به دستگاه می دهد.

کانسپت OnePlus 11 قبلاً با خطوط لوله آبی یخی عرضه می شود که انتظار می رود نوارهای نور LED باشند. به نظر می رسد این شبیه به رابط Glyph گوشی Nothing Phone (1) باشد. این تیزر قبلاً تأیید کرده است که OnePlus 11 Concept از فیبر کربن بیرونی برای افزایش دوام بدون افزایش وزن برخوردار است.

در جدیدترین پیشرفت، تصویر فاش شده نوارهای نور LED را نشان می دهد که جزیره دایره ای دوربین را احاطه کرده و از پنل پشتی گوشی هوشمند عبور می کند. این الگو به نوعی شبیه اثر انگشت به نظر می رسد. لوگوی OnePlus در سمت راست پایین دستگاه قرار دارد. ماژول دوربین کانسپت نیز در مقایسه با وان پلاس 11 معمولی کمی متفاوت و بیرون زده به نظر می رسد.

وان پلاس دقیقاً اعلام نکرده است که این تلفن مفهومی با چه چیزی عرضه خواهد شد. همانطور که در مورد محصولات مفهومی وجود دارد، ممکن است هرگز نور روز را نبیند. کانسپت OnePlus 11 به دنبال OnePlus Concept One خواهد بود که این برند سه سال پیش در CES در سال 2020 به نمایش گذاشت. مورد دوم با مشارکت خودروساز مکلارن توسعه داده شد. این پنل پشتی دارای بافت چرمی با لهجه های نارنجی و نوار مشکی عمودی در وسط بود. در بالای پنل پشتی، نوار مشکی میانی سه لنز دوربین را که به صورت عمودی روی هم چیده شده بودند، در خود جای داده بود.

باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا کانسپت OnePlus 11 دارای ویژگی های پیشگامانه یا نوآورانه است یا خیر.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  مشخصات فنی گوشی وان پلاس 7

نظرات در مورد : گوشی OnePlus 11 Concept و انتشار تصویری از آن

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *