انتشار آپدیت جدید برای سری Galaxy S22

انتشار آپدیت جدید برای سری Galaxy S22

گوشی‌های هوشمند گلکسی اس 22 سامسونگ یکی از بهترین دوربین‌های گوشی‌های موجود در بازار هستند که عملکرد چشمگیر در نور کم را با ویژگی‌های پیشرفته Nightography ارائه می‌کنند. اکنون با نسخه به روز شده برنامه Expert RAW، این شرکت کره جنوبی ویژگی های عکاسی نجومی و نوردهی چندگانه را به دوربین گلکسی اس 22 می آورد. در اینجا جزئیات است.

سامسونگ اعلام کرده است که ویژگی‌های جدیدی از جمله حالت‌های نوردهی چندگانه و عکاسی نجومی را برای گوشی‌های هوشمند گلکسی S22 با OneUI 5.0 (از طریق GoAndroid) به همراه دارد. این شرکت همچنین به طور رسمی اپلیکیشن جدیدی به نام Camera Assistant را راه اندازی کرد.

حالت عکاسی نجومی به کاربران این امکان را می دهد که عکس های واضحی از صورت فلکی و فعالیت آسمان تاریک بگیرند. برای استفاده از این حالت، کاربران باید ویژگی جدید راهنمای آسمان را روشن کنند تا مکان صورت‌های فلکی، منظومه‌های خورشیدی و گروه‌هایی از ستارگان را مشخص کنند. سپس دوربین دستگاه از فناوری تقسیم‌بندی پیشرفته هوش مصنوعی و پردازش چند فریمی بر اساس حرکات اجرام آسمانی برای گرفتن عکس در یک بازه زمانی مشخص استفاده می‌کند. حالت عکاسی نجومی به کاربران امکان می دهد سرعت شاتر را بین UW 30 ثانیه / W 20 sec / T 15 sec / ST 4 sec انتخاب کنند.

برعکس، حالت نوردهی چندگانه به کاربران امکان می‌دهد چندین عکس از یک صحنه بگیرند و آنها را روی هم قرار دهند. این دو ویژگی خبری را می توان از بخش عکس ویژه نسخه جدیدتر برنامه دوربین Expert RAW مشاهده کرد.

علاوه بر این، سامسونگ همچنین اپلیکیشن Camera Assistant را برای گلکسی S22 معرفی کرد. این گزینه به کاربران امکان فعال یا غیرفعال کردن برخی ویژگی‌ها را در برنامه دوربین استوک می‌دهد. این امکان را به کاربران می دهد تا HDR خودکار را خاموش کنند، تصاویر را نرم کنند، لنزها را تغییر دهند، فیلم را در حالت عکس ضبط کنند و موارد دیگر.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی ظریف سامسونگ

نظرات در مورد : انتشار آپدیت جدید برای سری Galaxy S22

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *