ثبت پتنت بررسی میزان قند خون با استفاده از اپل واچ

اپل واچ

بررسی میزان قند خون با استفاده از اپل واچ | یکی از برندهای برتر دنیا در زمینه ی تکنولوژی، کمپانی اپل می باشد که سعی دارد در دنیا جدیدترین تکنولوژی ها را برای کاربران خود فراهم نماید. تا به حال بر روی ساعت های هوشمند قابلیت سنجش میزان قندخون را بر روی آن ها نداشته اند. در این میان کاربران تا به امروز دنبال این قابلیت بودند تا بتوانند این پارامتر سلامتی را نیز با استفاده از ساعت هوشمند خود تشخیص دهند. کوپرتینویی ها احتمالا در حال توسعه یک ویژگی انقلابی برای ساعت هوشمند خود یعنی اپل واچ هستند که به کاربران مبتلا به دیابت کمک زیادی خواهد کرد.

میزان قند خون با اپل واچ

کوپرتینویی ها همین اواخر یک پتنت را با نام معماری های سوئیچ مرجع به منظور پایش غیرتماسی مواد ثبت نموده است که می توان آن را به عنوان یک طرح اولیه از فناوری نظارت بر میزان قند خون به حساب آورد. اساسا پتنت مذکور سیستمی را فراهم می کند که در آن یک گوشی هوشمند الکترونیک قابل حمل و بسیار کوچک از فناوری اندازه گیری نوع یا سطح بعضی مواد خاص استفاده می کند.

اپل واچ

یک سیستم تصویربرداری نوری به منظور طیف سنجی جذبی و یا پایش از مسیر دور مورد استفاده می باشد. این پارامترها به لطف قرار گرفتن دو شی در فاصله ای کم از یکدیگر جمع آوری می گردند. در عین حال کمپانی اپل ادعا کرده است که به منظور دوری از خطا باید از یک جداکننده ی پرتوهای نوری استفاده کند. این سیستم جداکننده به .ویژگی های دیگری مانند وجود آشکارساز اشعه IR با طول موج کوتاه، فرستنده های نوری، فیلتر و … تجهیز خواهد شد.

اپل واچ

به طورکلی در این پتنت به نوع مواد قابل شناسایی اشاره ای نشده ولی با این حال این دستگاه می تواند میزان ماده ی خاصی که در نمونه جمع آوری شده است را برآورد نماید. اولین شایعه ها در خصوص این پروژه ی کمپانی اپل به منظور توسعه این ابزار از سال گذشته آغاز شد. آن موقع وب سایت CNBC ادعا کرد که کمپانی اپل تیمی کاملا مخفی را به منظور کار بر روی چننی پروژه ای استخدام کرده است و حتی شخص تیم کوک نیز سیستم نظارت بر قند خون متناسب با اپل واچ را آزمایش کرده است.

بیشتر بخوانید  بهترین راههای جلوگیری از دیابت و بیماری قند

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ثبت پتنت بررسی میزان قند خون با استفاده از اپل واچ

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *