فروش بسیار بالای اپل واچ در سه ماهه ی دوم سال جاری میلادی

اپل واچ

فروش بسیار بالای اپل واچ | کمپانی اپل یکی از برندهایی است که با ورود ساعت های هوشمند خود به دنیای تکنولوژی توانست نام خود را بر سر زبان ها بیاندازد. ساعت های هوشمند این کمپانی اپل واچ نام داشت که تنها با گوشی های آیفون اپل هماهنگ می شد و بسیاری از فعالیت های آیفون را در داخل ساعت خود می توانید کنترل نمایید. با این حال مدتی بود که ساعت اپل به دلیل قیمت بالای خود بسیاری از طرفداران خود را از دست داده بود ولی در این میان برخی از افراد هنوز آن ها را داشتند و برخی نیز در دنیا هنوز علاقه ی بسیار زیادی به ساعت هوشمند این کمپانی دارند.

آمار فروش اپل واچ

کمپانی اپل توانسته است در سه ماهه‌ ی دوم سال 2018 میلادی، 30 درصد در آمار فروش خود نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته، تقریبا حدود 3.5 میلیون دستگاه اپل واچ به فروش رسانده است. این موضوع در شرایطی است که در سه ماهه‌ ی دوم سال گذشته، بدترین زمان عملکردی کمپانی اپل در خصوص فروش ساعت ‌های هوشمند بوده است. به این ترتیب، با توجه به بهبود استقبال خریداران، این مسئله نشان دهنده ی محبوبیت بالای اپل واچ 3 می باشد.

اپل واچ

البته دیگر کمپانی های مطرح بخش تولید ساعت ها و دستبند ‌های هوشمند، شامل گارمین و فیت بیت نیز در سه ماهه ‌ی دوم سال فروش خوبی را تجربه کرده ‌اند. ویژگی ‌هایی همانند سنجش تعداد ضربان قلب، وضعیت سلامتی و کمک به کاربر به منظور انجام بهتر تمرینات ورزشی ، سبب شده است تا محصولات کمپانی های گارمین و فیت ‌بیت بتوانند مشتریان خود را علاوه بر افزایش میزان محبوبیت بازار توسط اپل‌واچ، پیدا کرده و آمار فروش بالایی را تجربه نمایند.

در بازار کشورهای آسیا، اپل واچ 3 دارای اینترنت LTE به عنوان محبوب ‌ترین ساعت هوشمند در میان خریداران شناخته شده است که 60 درصد از 250 هزار ساعت هوشمند به فروش رسیده در این قاره را ساعت هوشمند کمپانی اپل تشکیل داده است.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  ساعت هوشمند GEAR LIVE سامسونگ

نظرات در مورد : فروش بسیار بالای اپل واچ در سه ماهه ی دوم سال جاری میلادی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *