ایلان ماسک توییتر را به بانک تبدیل می کند

ایلان ماسک توییتر را به بانک تبدیل می کند

موج فشار یا واقعیت مالی و اقتصادی؟ ایلان ماسک احتمال ورشکستگی توییتر در آینده را رد نمی کند. اگرچه ایلان ماسک تقریباً نیمی از کارکنان توییتر را اخراج کرده است، اما همچنان بر کارگران خود فشار می آورد.

این میلیاردر ظاهرا هشدار داده است که اگر وضعیت مالی توییتر طی یک جلسه داخلی بهبود نیابد، به زودی ورشکستگی خواهد کرد. طبق گزارش‌ها، او اظهار داشت که نمی‌دانست این کسب‌وکار در سال بعد چقدر درآمد از دست می‌دهد. و افزود: «احتمالاً ممکن است میلیاردها میلیارد ضرر جریان نقدی داشته باشیم».

ایلان ماسک به ویژه نگران تحمل کل وزن محیط نامطلوب اقتصادی فعلی است. وی افزود: “اگر یک رکود طولانی و عمیق وجود داشته باشد، ما باید بتوانیم تحمل کنیم” که بدترین اتفاق را برای سکو و کارکنانی که اخراج یا استعفا نداده اند، نشان می دهد.

با توجه به اینکه او اخیراً عادت توئیتر به کار از راه دور را محدود کرده است. کاملاً ممکن است که ماسک از این به عنوان ابزاری برای اعمال فشار بر کارگران خود استفاده کند. اکنون همه کارمندان باید حداقل 40 ساعت در هفته را در املاک شرکت بگذرانند.

راه رسیدن به توییتر به جایی که ماسک می خواهد دشوار خواهد بود. ماسک قبلاً در این مورد به کارکنان خود اطلاع داده است. علاوه بر این، او یک جدول زمانی بسیار فشرده برای توسعه سیستم تأیید ارائه کرد. و فرمول آبی جدید توییتر.

درگیری داخلی به دلیل راه‌اندازی بی‌نظمی بود که توییتر را به مجموعه عظیمی از حساب‌ها و حساب‌های تایید شده تبدیل کرد که هویت افراد واقعی را در حالی که رسمی به نظر می‌رسیدند (بله، حتی بیشتر از حد معمول).

سازمان رقابت ایالات متحده (FTC) که نسبت به وضعیت توییتر ابراز نگرانی کرد و به شرکت یادآور شد که باید به قانون و توافق نامه قبلی پایبند باشد، از شکست در حریم خصوصی و امنیت داده ها مصون نمانده است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  رفع مشکل آپلود عکس و ویدیو در توییتر|11 روش

نظرات در مورد : ایلان ماسک توییتر را به بانک تبدیل می کند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *