فعالیت اپلیکیشن آفیس Delve مایکروسافت متوقف شد

آفیس Delve

آفیس Delve : در سال 2014 , شرکت قوی و بزرگ مایکروسافت یکی از اپلیکشن های خود را عامل پیشرفت و ترقی خود معرفی کرد , برای بسیاری از افراد جای تعجب داشت که امروز , مایکروسافت همان اپلیکیشن ها را متوقف کرد.

زمانی که ساتیا نادلا به عنوان مدیر عامل شرکت مایکروسافت برگزیده شد , مجموعه ای جدید از اپلیکشن های آفیس طراحی و به بازار عرضه شد؛ این مجموعه Delve نام داشت. اما اکنون هیچ اثر و خبری از این اپلیکشن وجود ندارد , البته مایکروسافت مدعی است که نسخه‌ ی تحت وب این اپلیکیشن همواره در دنیای تکنولوژی حضور داشته و کاربرد دارد.

متوقف کردن نرم افزار هایی که کاربرد چندانی ندارد و جایگزین کردن آن ها با برنامه ها و اپلیکیشن های بهتر , امری بسیار رایج می باشد. اما درباره این موضوع و مجموعه دلو , جریان کمی متفاوت است، چرا که مدیر عامل مایکروسافت , در سال 2014 , این مجموعه را به عنوان یکی از کار ها و گام های مهم برای پیشرفت معرفی کرد. اخیرا شرکت مایکروسافت اعلام کرده است که عملکرد ویندوز ۱۰ , با استفاده از اپلیکیشن آفیس Delve بهبود خواهد یافت.

دلایل برخی از تصمیمات مایکروسافت مشخص نیست و تنها باید منتظر باشیم تا ببینیم در آینده این کمپانی برتر در دنیای تکنولوژی قصد دارد چه تصمیماتی را در زمینه ی اپلیکیشن های خود اتخاذ نماید. پس از عرضه ی دستگاه های دیجیتالی توسط یک کمپانی پشتیبانی از همان دستگاه بسیار مهم و حائز اهمیت است که باید در طی خدمات رسانی یک دستگاه هوشمند مورد نظر قرار بگیرد. اکنون مایکروسافت که یکی از اولین کمپانی ها در زمینه ی تولید اپلیکیشن های کاربردی لپ تاپ و PC می باشد قطعا تصمیمات دقیق تری در زمان توقف تولید یک اپلیکیشن باید اتخاذ نماید.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  معرفی Surface Book i7

نظرات در مورد : فعالیت اپلیکیشن آفیس Delve مایکروسافت متوقف شد

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. اپلیکشن دلو چرا متوقف شد و چرا در آن زمان هیچ استفاده ای نشد و کاربردی پیدا نکرد من به راحتی میتونم بگم تا حالا حتی اسمش رو هم نشنیده بودم در حالی که کاربرد این اپلیکشن زیاد است

  2. به نظر من اپلیکیشن آفیس دلو یکی از بزرگ ترین و قدرتمند ترین اپلیکیشن در مایکروسافت بود. بسیار تعجب بر انگیز است که مایکروسافت این اپلیکیشن را متوقف کرده.