تولید گوشی تاشو پیکسل توسط فاکسکان انجام می گیرد

تولید گوشی تاشو پیکسل توسط فاکسکان انجام می گیرد

در حالی که چند ماه پیش گوگل به طور رسمی از یک دستگاه پیکسل تاشو در کنفرانس I/O خود خبر نداده بود، اما به‌شدت حدس زده می‌شد که این شرکت با توجه به محبوبیت این رده و نوع نسبی، ممکن است خط تولید گوشی‌های هوشمند تاشو خود را راه‌اندازی کند.

موفقیت دستگاه هایی مانند سری Z Fold و Z Flip سامسونگ موجب شد شرکت های دیگری هم وارد صنعت چنین دیوایس هایی شوند. به این ترتیب، شایعات جدید نشان می دهد که این گوشی تاشو در چین توسط فاکسکان تولید خواهد شد.

یک پست در سایت رسانه اجتماعی چینی Weibo ادعا می کند که دو دستگاه پرچمدار آینده گوگل توسط فاکسکان ساخته خواهد شد که یکی از آنها پیکسل 7 و “فولد” است. طبق این پست، این گوشی تاشو با یک “صفحه نمایش منعطف تک حفره” در کنار یک دوربین پریسکوپ 50 مگاپیکسلی با بخش های چند کانونی و همچنین یک تراشه Google Tensor 2 عرضه می‌شود. همچنین دارای حسگر دوربین سونی IMX787 و بدنه سرامیکی خواهد بود.

هرچند این اولین باری نیست که از Pixel fold نام برده می شود. در اوایل سال جاری، گفته شد که تولید تاشو در سه ماهه سوم سال 2022 آغاز خواهد شد و متعاقباً در سه ماهه چهارم 2022 عرضه خواهد شد. بر این اساس، احتمالاً این دستگاه در کنار گوشی های سری پیکسل 7 عرضه خواهد شد.

فاکسکان به دلیل تولید دستگاه‌ها برای چندین برند بزرگ از جمله گوگل، اپل، نوکیا و حتی نینتندو شناخته شده است. باید منتظر ماند تا گوگل محصول تاشو خود را ابتدا معرفی کند و مشخص شود این دیوایس چه مشخصات و طراحی دارد. شایعات درباره محصول تاشو گوگل کم نبوده و انتظار داریم در کنار سری پیکسل 7 معرفی شود. مشخص نیست برنامه گوگل برای این گوشی منعطف چیست و آیا از ساختار گلکسی زد فولد سامسونگ پیروی خواهد کرد یا خیر.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوگل در حال آماده سازی مدل های بهینه شده نکسوس 4 در قالب نکسوس 5 می باشد

نظرات در مورد : تولید گوشی تاشو پیکسل توسط فاکسکان انجام می گیرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *