وجود نمایشگر 120 هرتزی در گوشی وان پلاس Nord CE 3 Lite

وجود نمایشگر 120 هرتزی در گوشی وان پلاس Nord CE 3 Lite

وان پلاس در حال آماده شدن برای عرضه گوشی Nord CE 3 Lite به همراه Nord Buds 2 طی رویداد 4 آوریل است. این برند مشخصات کلیدی دستگاه‌های آینده را تا پیش از مراسم معرفی افشا کرده است. روز گذشته تایید شد که Nord CE 3 Lite اولین گوشی در سری Nord بوده که دارای دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی با زوم 3 برابری خواهد بود. به تازگی این برند اعلام کرد که تا 8 گیگابایت فناوری رم مجازی هم در این مدل یافت خواهد شد.

علاوه بر این، رئیس و مدیر اجرایی وان پلاس، Kinder Liu، برخی از مشخصات کلیدی Nord CE 3 Lite را در مصاحبه با TechRadar فاش کرده است. او اظهار داشت که گوشی آینده دارای صفحه نمایش بزرگ 6.72 اینچی با نرخ نوسازی 120 هرتز خواهد بود. مشخص نیست که آیا پنل AMOLED خواهد بود یا خیر، با این حال، به نظر نمی رسد خبری از چنین پنلی باشد.

دستگاه حسگر اثرانگشت جانبی هم دریافت می کند. در اخباری مرتبط OnePlus اعلام کرده که گوشی هوشمند میان رده آینده این برند با نام Nord CE 3 Lite 5G در تاریخ 4 آوریل وارد بازار جهانی خواهد شد. وان پلاس Nord Buds 2 نیز در کنار این گوشی هوشمند معرفی خواهد شد. گزارش اخیر قیمت گوشی هوشمند در هند را فاش کرد. اکنون، افشاگر محبوب SnoopyTech قیمت اروپایی را به همراه لیست مشخصات کامل و رندرهای HD وان پلاسNord CE 3 Lite 5G فاش کرده است.

رندرهای فاش شده Nord CE 3 Lite 5G طراحی بدنه تخت با پنل عقب کمی خمیده برای تجربه کاربری راحت را نشان می دهد. این گوشی در رنگ‌های لیمویی پاستیلی و خاکستری کروماتیک، با دکمه پاور در سمت راست و دکمه‌های تنظیم صدا و سینی سیم‌کارت در سمت چپ عرضه می‌شود. لبه پایینی دارای پورت USB Type-C، جک هدفون 3.5 میلی متری و مشبک بلندگوی اصلی خواهد بود.

پنل عقب دارای سیستم دوربین سه گانه با دو دایره بزرگ است، از جمله دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی، سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی و سنسور سنجش عمق 2 مگاپیکسلی است. در قسمت سلفی، یک صفحه نمایش تخت 6.72 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس یا 2400 در 1080 پیکسل و نرخ نوسازی 120 هرتز تدارک دیده شد. دوربین جلو یک حسگر 16 مگاپیکسلی f/2.4 با حفره دوربین در وسط است.

بیشتر بخوانید  محصولات جدید وان پلاس در راهند

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : وجود نمایشگر 120 هرتزی در گوشی وان پلاس Nord CE 3 Lite

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *