تولید آزمایشی iPhone 15 اپل آغاز شد

تولید آزمایشی iPhone 15 اپل آغاز شد

تنها چند ماه از عرضه آیفون 14 توسط اپل می گذرد و شایعات در مورد آیفون 15 از قبل به صورت آنلاین منتشر شده است و به نظر می رسد که نه تنها شایعات، بلکه خود شرکت نیز با سرعت بالایی در حال حرکت است.

طبق آخرین گزارش، آیفون 15 آینده اپل وارد «تولید آزمایشی ماشینی» اولیه با مونتاژکننده اصلی غول فناوری کوپرتینویی فاکسکان شده است. این گزارش می‌افزاید که فاکسکان دستورالعمل هایی را از اپل دریافت کرده است تا «تولید آزمایشی ماشین جدید» را برای آیفون 15 جدید و شروع معرفی محصول جدید (NPI) برای دستگاه آغاز کند. این فرآیند به منظور معرفی نیازهای خاص طراحی و تولید دستگاه برای شرکت است.

این توسعه پیش از تولید انبوه گوشی های هوشمند است که هنوز چند ماه دیگر باقی مانده است. این بار، به نظر می رسد که این شرکت در مراحل اولیه قرار دارد، با توجه به اینکه تولید کمی متفاوت خواهد بود زیرا تولید در دو کشور چین و هند انجام می شود.

انتظار می‌رود سری آیفون ۱۵ اپل چهار مدل داشته باشد: آیفون ۱۵، ۱۵ پلاس، ۱۵ پرو و ۱۵ اولترا. اپل آیفون 15 اولترا جایگزین مدل پرو مکس خواهد شد و بهترین پیشنهاد این برند خواهد بود. طبق این گزارش، مدل Ultra دارای یک قاب تیتانیومی، یک دکمه ولوم لمسی حالت جامد به جای دکمه‌های فیزیکی و یک پورت USB-C با سرعت انتقال سریع‌تر خواهد بود.

این بار، تمام مدل‌های آیفونی که عرضه می‌شوند، برخلاف سری آیفون 14، که تنها مدل‌های Pro دارای پنل جلویی جدید هستند، با جزیره پویا عرضه می‌شوند. انتظار می‌رود تمامی گوشی‌ها دارای سنسور دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی و درگاه USB-C باشند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  سری آیفون 15 اقتصادی دوربین بهتری دریافت می کنند

نظرات در مورد : تولید آزمایشی iPhone 15 اپل آغاز شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *