توانایی هک مغز با تکنولوژی های امروزی

هک مغز

امروزه با به کارگیری تکنولوژی می توان تغییرات مهم و پایه ای در مغز ایجاد کرده و عملکرد آن را ارتقأ بخشید. روان شناسان معتقدند شخصیت هر فردی ترکیبی از خصوصیات 5 شخصیت برتر زندگی وی است. پس از بررسی ویژگی ها و خلقیات یکی از مدیران اجرایی شرکت وابسته‌ به تورنتو , کارلین پرسیل , که هم اکنون فردی موفق شده و در زمینه مربی گری و مشاوره , با پر رنگ کردن پنج شخصیت ناپلئون , تونی رابینز , ریچارد برنسون , آریانا هافینگتون و اپرا وینفری توانسته برخی از خصوصیات آن ها در خود ایجاد کند , در حالی که هرگز این افراد را در طول زندگی خود از نزدیک ندیده است بلکه تلاش و عملکرد آن ها , عادات , سبک زندگی این افراد را مورد مطالعه قرار داده و تا حد امکان آن ها در زندگی خود اجرا کرده است.

پس از بررسی های فراوان پرسیل متوجه شد علت اصلی موفقیت این افراد چگونگی آموزش و استفاده‌ آن‌ها از ذهن خود می باشد. وی در مطالعات خود متوجه شد این افراد با تغییر پتانسیل مغز خود می توانند آن را هک کنند. در طی مطالعات پرسیل , او فعالیت های مغز و پتانسیل آن را به حداکثر رسانده و نتایج و عملکرد مغز را در شرایط مختلف بررسی می کند. این تحریکات منجر به تغییر عملکرد مغز و دادن فرمان های مختلف و متفاوت به بدن می شود. پزشک روان شناس ریک هانسون به کمک همکارش شانته جاوون تیلور که بر روان‌ شناسی مثبت‌ گرا معتقد هستند در این تحقیقات به پرسیل کمک کردند و همین امر باعث شد پرسیل بتواند گواهی مربی‌ گری علوم اعصاب را نیز دریافت کرد.

هک مغز

پرسیل با یک برنامه ریزی دقیق توانست از تجربه های دیگران استفاده کرده و مشکلات و موانعی را که برای رسیدن به هدفش وجود داشت از بین ببرد. پرسیل با تهیه یک لیست از خداسته ها و اهداف خود , بیشترین تمرکز خود را روی مقاصدش گذاشت و با هک کردن مغز خود ,  از ورود افکار دیگر به مغزش جلوگیری کرده و الویت بندی خود را بر اساس برنامه ای که نوشته بود پیش می برد. وی توجه زیادی روی زنان و مشکلات آن ها داشت و بیان کرد شکست زنان و رو به رو شدن با موانعی که در پیش رو دارند و به اشتراک گذاری تجربه ها باعث ایجاد احساس پشتیبانی و حمایتی بین آن ها شده و باعث افزایش اعتماد به نفس میان زنان می شود.

پرسیل کلید موفقیت خود را کار های سطحی و روزانه بیان کرد وی گفت ورزش کردن , خواب مناسب ، قرار دادن غذا های حاوی امگا 3 در لیست مواد غذایی روزانه , نوشیدن آب کافی همه در این امر موثر می باشند.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : توانایی هک مغز با تکنولوژی های امروزی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *