تعمیر اپل واچ اولترا بسیار هزینه بر است

تعمیر اپل واچ اولترا بسیار هزینه بر است

همانطور که وب سایت رسمی نشان می دهد، ساعت اپل واچ اولترا به تازگی معرفی شده گران ترین ساعت هوشمند اپل در دست تعمیر است. بنابراین، اگر بیمه AppleCare+ ندارید، باید 500 دلار برای تعمیر دستگاه خود بپردازید. در صورت نیاز به تعمیر آسیب های وارده به کیس، صفحه نمایش، دکمه ها، سنسورها و یا تعویض قطعات دیگر، این مبلغ اخذ می شود.

اگر باتری واچ اولترا نیاز به تعویض داشته باشد، اپل 100 دلار هزینه دریافت می کند، چه مشتری بیمه AppleCare داشته باشد یا نه. در مقایسه، تعمیرات اپل واچ سری 8 بدون بیمه AppleCare از 300 تا 400 دلار متغیر است، در حالی که هزینه تعویض باتری 80 دلار است. هزینه تعمیر نسل دوم اپل واچ SE بین 200 تا 230 دلار است.

به یاد بیاورید که هزینه Apple Watch Ultra 800 دلار است. اکنون می توان این محصول جدید را سفارش داد و فروش واقعی از 23 سپتامبر آغاز خواهد شد. در اخباری مرتبط چند روز پیش، اپل سری آیفون 14 را به صورت جهانی عرضه کرد. این دستگاه‌ها ویژگی‌های جدیدی مانند اتصال ماهواره‌ای اضطراری، تجربه رابط کاربری تازه‌شده، بهبود دوربین و چیپست A16 Bionic در مدل‌های Pro را دارند.

دستگاه ها هنوز به دست مشتریان نرسیده اند. با این حال، شخصی قبلاً موفق به نصب و اجرای Geekbench بر روی یک مدل Pro شده است. سازنده معروف Ice Universe یک نتیجه Geekbench از آنچه به نظر می رسد یک آیفون مجهز به A16 Bionic باشد را به اشتراک گذاشته است. مشخص نیست که این مدل Pro است یا Pro Max. با این حال، معیار به خودی خود چندان چشمگیر نیست. تراشه جدید در تست تک هسته ای 1879 امتیاز و در تست چند هسته ای 4664 امتیاز کسب می کند. برای مقایسه، مدل‌های آیفون 13 پرو/پرو مکس مجهز به A15 معمولاً امتیازات حدود 1730 امتیاز را در تست‌های تک هسته‌ای و 4700 امتیاز را در تست‌های چند هسته‌ای بدست آوردند.

اگر این واقعاً امتیاز Geekbench یک آیفون مجهز به A16 باشد، ممکن است به این سوال پاسخ دهد که چرا اپل ترجیح داد این چیپست را با چیپست قدیمی A13 Bionic به جای A15 Bionic سال گذشته مقایسه کند. این شرکت ممکن است این بار به جای کارایی، کارایی بیشتری داشته باشد، زیرا ادعا کرده است که تراشه‌ها 20 درصد انرژی کمتری نسبت به قبل مصرف می‌کنند.

بیشتر بخوانید  ایمیل کمپانی اپل به کاربرانی که موفق به پیش خرید آیفون X نشده اند

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تعمیر اپل واچ اولترا بسیار هزینه بر است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *