رنگ قرمز گوشی اکسپریا ایکس زد پریمیوم (Xperia XZ Premium)

اکسپریا ایکس زد پریمیوم (Xperia XZ Premium)

یکی از گوشی های شرکت سونی که پس از اکسپریا زد 5 پریمیوم , باعث ایجاد اخبار جنجالی در بازار گوشی های هوشمند شد , اکسپریا ایکس زد پرمیوم (Xperia XZ Premium) بود. سونی وعده داده این گوشی به زودی جدیدترین نسخه اندروید را دریافت خواهد کرد.

شرکت سونی اعلام کرده , اکسپریا ایکس زد پرمیوم , در ماه دسامبر اندروید 8.0 را دریافت خواهد کرد. امکانات جدیدی که شرکت سونی به اکسپریا ایکس زد پرمیوم , خبر خوشی است که این شرکت به طرفداران خود می دهد. این گوشی یکی از برترین محصولات سونی است. به طوری که جایگاه بالای لیست طرفداران را از آن خود کرده است.

اکسپریا ایکس زد پریمیوم (Xperia XZ Premium)اگرچه با صفحه نمایش این گوشی و وضوح فوق العاده تصویر آن چیزی غیر از این انتظار نمی رود! برخی از شبکه های مجازی خبر از رنگ قرمز این محصول دادند اما هیچ خبر رسمی ای درباره تولید این رنگ جذاب از طرف شرکت سونی ارائه نشده است. این طرح و ایده ی رنگ قرمز توسط گوشی های کمپانی آیفون باب شد و شرکتی به نام RED گوشی های آیفونی که اخیرا توسط این کمپانی تولید می شدند را با یک طراحی جدید به رنگ قرمز برای طرفداران این گوشی های هوشمند عرضه می کرد و حتی میزان استقبال کاربران نیز از این گوشی های قرمز رنگ بسیار زیاد شده است.

اکنون نیز با انتشار چنین شایعه ای گویا کمپانی سونی نیز چنین طرحی را در برنامه های خود قرار داده است و لی هنوز هیچ تاییدیه ای بر این قضیه توسط منابع معتبر وجود ندارد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید….

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  سونی تنها در چند ماه اول، 4.5 میلیون دستگاه پلی استیشن 5 فروخت!

نظرات در مورد : رنگ قرمز گوشی اکسپریا ایکس زد پریمیوم (Xperia XZ Premium)

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *