جزئیات جدیدی از گوشی Galaxy A34 5G سامسونگ منتشر شد

جزئیات جدیدی از گوشی Galaxy A34 5G سامسونگ منتشر شد

یکی از موردانتظارترین گوشی های میان رده سامسونگ، گلکسی A34 5G، یکی دیگر از موانع نظارتی را برطرف کرده است. این تلفن به تازگی در FCC با شماره مدل SM-A346M مشاهده شد.

به نظر می رسد این گوشی دارای قابلیت دو سیم کارت است و FCC گوشی را دارای اتصال 5G، NFC و بلوتوث لیست کرده است. جالب اینجاست که این آژانس از یک شارژر 25 واتی (شماره مدل EP-TA800) برای آزمایش گلکسی A34 5G استفاده کرده است، اما این لزوماً تأییدی بر این نیست که این تلفن دارای قابلیت شارژ سریع 25 واتی است. خوشبختانه، افشای اطلاعات و شایعات قبلی به مشخصات شارژ 25 واتی اهمیت می دهد.

اسناد FCC در جزئیات مربوط به سخت افزار گلکسی A34 نسبتاً پراکنده است، اما حداقل این اسناد تئوری 25 وات را تقویت می کند. طبق شایعات، گلکسی A34 5G باید به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی مجهز شود.

گوشی میان رده آینده سامسونگ نیز چند هفته پیش از بنچمارک آنلاین Geekbench عبور کرد و طبق آن ورودی، این گوشی باید از چیپست مدیاتک Dimensity 1080 استفاده کند. در بنچمارک های اولیه، این گوشی در تست های تک هسته ای ۷۷۸ امتیاز و در چند هسته ای ۲۳۳۲ امتیاز کسب کرد. این نتایج اولیه هستند، بنابراین لزوماً سطوح عملکرد واقعی گوشی را منعکس نمی کنند.

گلکسی A34 5G باید دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی با نرخ رفرش 90 هرتز باشد. این پنل دارای یک بریدگی Infinity-U است که دوربین سلفی را در خود جای می دهد. و اگرچه این جزئیات طراحی با توجه به استانداردهای امروزی منسوخ به نظر می رسد، پشت گوشی باید بسیار مدرن تر به نظر برسد. انتظار می‌رود مانند سری گلکسی اس 23 آینده، گلکسی A34 دارای بریدگی‌های دایره‌ای برای دوربین‌های پشتی باشد، بنابراین برآمدگی/برآمدگی دوربین که در مدل‌های قبلی دیده‌ایم را از بین می‌برد. این یک طراحی مدرن برای یک گوشی هوشمند مقرون به صرفه است.

در مورد گلکسی اس 23، سامسونگ قبلاً به شما امکان رزرو آنلاین آن را می دهد. اما اگر به دنبال دستگاهی مقرون به صرفه‌تر مانند Galaxy A34 5G هستید، ممکن است مجبور شوید تا زمان Unpacked در 1 فوریه صبر کنید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  چطور تلویزیون های آینده را با قابلیت های هوشمند با نیاز های امروزی می توان ساخت ؟

نظرات در مورد : جزئیات جدیدی از گوشی Galaxy A34 5G سامسونگ منتشر شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *