انتشار تصاویر رندر ساعت اپل واچ سری 8

انتشار تصاویر رندر ساعت اپل واچ سری 8

شرکت اپل در نظر دارد بزودی نسل جدید ساعت هوشمند خود را تحت عنوان اپل واچ سری 8 معرفی کند. ساعتی که مشخصات کلیدی قابل توجهی داشته و با ویژگی های برجسته از راه خواهد رسید.

سال گذشته، قبل از معرفی اپل واچ سری 7، چندین افشا منتشر شد که طراحی مجدد این دستگاه پوشیدنی را مشخص می کرد. اما زمانی که محصول اصلی رونمایی شد، طراحی تا حد زیادی بدون تغییر باقی ماند.

همانطور که به نظر می رسد، طراحی لو رفته برای این ساعت هوشمند در سال گذشته مربوط به مدل های سری 7 واچ نبود، بلکه مربوط به مدل های آینده اپل واچ سری 8 بود که انتظار می رود در اواخر سال جاری همراه با مدل های جدید آیفون رونمایی شوند. اکنون، گزارش جدیدی که از ShrimpApplePro منتشر شده است، ادعا می کند که مدل های آینده اپل واچ با طراحی نمایشگر تخت عرضه خواهند شد. Jon Prosser و چند مشاور دیگر قبلاً ادعا کرده بودند که این دستگاه پوشیدنی دارای لبه‌های مربعی در کنار سایر تغییرات است.

یک رندر جدید برای واچ سری 8 آینده نشان می دهد که این ساعت هوشمند در نهایت چه شکلی می تواند داشته باشد. با این حال، توجه داشته باشید که افشا این بار هنوز تایید نشده است، این احتمال وجود دارد که صحت نداشته باشد.

در حالی که اپل هیچ چیزی در مورد مدل های آینده واچ 8 تایید نکرده است، درز و شایعات نشان می دهد که این محصول بهترین دیوایس این برند است. انتظار می‌رود که از فناوری سنجش دما پشتیبانی کند و سیستم عامل watchOS 9 را به همراه خود داشته باشد.

در دیگر خبرها آمده کهعلیرغم اینکه فرمت USB Type C تقریباً در سراسر جهان برای مزایای مختلف آن پذیرفته شده است، اپل هنوز هم مدتی است که به طراحی پورت لایتنینگ اختصاصی خود پایبند بوده است. با این حال، یک گزارش جدید حاکی از آن بوده که به زودی برخی از محصولات این شرکت استانداردهای تاریخی شرکت را کنار می گذارند.

این خبر از سوی تحلیلگر معروف مینگ چی کو که این اطلاعات را در توییتر به اشتراک گذاشته است، ارائه داد. اخیراً گزارش داده‌ایم که غول کوپرتینویی قصد دارد سری تلفن‌های هوشمند محبوب آیفون خود را برای پشتیبانی از پورت USB Type C تغییر دهد. این یک تغییر بزرگ از پورت لایتنینگ آن است. در آخرین توییت، این تحلیلگر به‌روزرسانی‌های توییت قبلی خود را به اشتراک گذاشت و افزود که محصولات لوازم جانبی اپل نیز به پشتیبانی از USB Type C تغییراتی دارند.

بیشتر بخوانید  اپل در سال 2024 سری تبلت های آیپد را بروز می کند

محصولات دیگر شامل AirPods ، کیبورد جادویی، پد لمسی و ماوس، به همراه شارژرهای جدید MagSafe نیز هستند. متأسفانه، ما هنوز نمی دانیم دقیقاً چه زمانی این حرکت انجام می‌شود و کو همچنین اظهار داشت که این تغییر “در آینده قابل پیش بینی” است. برای کسانی که اطلاع ندارند، این تحلیلگر قبلاً پیش بینی کرده بود که آیفون ها تا سال 2023 پورت لایتنینگ را حذف نخواهند کرد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار تصاویر رندر ساعت اپل واچ سری 8

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *