گوشی اچ تی سی Wildfire E Plus معرفی شد

گوشی اچ تی سی Wildfire E Plus معرفی شد

اچ تی سی از گوشی جدیدی با نام Wildfire E Plus در روسیه رونمایی کرد. از سال 2018، برند تایوانی از بازار رقابتی گوشی های هوشمند غایب بوده است. با این حال، به تدریج مدل‌های ارزان‌قیمت برند Wildfire را در چند بازار عرضه کرده است. این شرکت اکنون از دستگاهی به نام HTC Wildfire E Plus رونمایی کرده است. خب، این گوشی ابتدایی یک نسخه تغییر برند از گوشی UMIDIGI G1 است که در ژوئن سال جاری معرفی شد.

HTC Wildfire E Plus دارای صفحه نمایش 6.52 اینچی با وضوح HD + 720 در 1600 پیکسل است. این دستگاه توسط یک تراشه چهار هسته ای مدیاتک MT6739 با فرکانس 1.5 گیگاهرتز کار می کند.

این دستگاه دارای 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی است. این دستگاه بر روی اندروید 12 (نسخه Go) اجرا می شود. برای فضای ذخیره‌سازی بیشتر، یک اسلات کارت microSD دارد. باتری 5150 میلی آمپر ساعتی در آن قرار دارد که از شارژ 10 واتی پشتیبانی می کند. HTC Wildfire E Plus یک دوربین 5 مگاپیکسلی در جلو دارد. ماژول دوربین در پشت گوشی دارای یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی است.

برای امنیت، دارای اسکنر اثر انگشت در کنار و قفل چهره است. دارای ویژگی های دیگری مانند دو سیم کارت، 4G VoLTE، Wi-Fi 802.11 b/g/n، بلوتوث 4.2، GPS، پورت USB-C و جک 3.5 میلی متری صدا. HTC Wildfire E Plus قیمتی معادل 7990 روبل (129 دلار) دارد. فقط در رنگ مشکی عرضه می شود. مشخص نیست که آیا بازار تایوان Wildfire E Plus را در هر بازار دیگری خارج از چین عرضه خواهد کرد یا خیر.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  اچ تی سی وان ام 9 اس در بازار تایوان عرضه شد

نظرات در مورد : گوشی اچ تی سی Wildfire E Plus معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *